bij mij was het de afgelopen 2jr een soort natuurfilm soort david attembra, met ondertitels (want je hoort geen %&@#Marina schreef: ↑20 jan 2023, 13:47gehaalde onderzoek
Ik kon ook in een spiegeltje kijken, maar dan naar een en hetzelfde constante beeld. Ook zie je eerst een soort 'buis' en dan op afstand pas het beeld. Dat geeft me alsnog een wat benauwd gevoel.. Ik dacht nog: als het meerdere beelden zouden zijn zou het minder eng zijn en voor meer afleiding zorgen maar dat idee hebben ze in jouw ziekenhuis dus al toegepast. Wel dat een stem van tevoren bij elk blok zegt hoelang het gaat duren. Ook al wel fijn..

ook had het “frisse lucht..” buitenlucht erg fijn.
misschien is het handig om er iets over te zeggen. positief dat er via de spiegel iets te zien is, alleen jammer dat het een stilstaand beeld was. ik heb gehoord dat een ander ziekenhuis een natuurfilm laat zien. zoiets?
voor hun is het bijzaak met goeie intentie, het lijkt me niet iets waar ziekenhuizen van elkaar leren als ze geen feedback krijgen zal het niet veranderen denk ik.