Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Daten

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Jelly

Re: Daten

Bericht door Jelly »

@steentje

Even nieuwsgierig, hoe gaat het met je daten?
Jelly

Re: Daten

Bericht door Jelly »

Negeer vorig bericht, verkeerde..
Jelly

Re: Daten

Bericht door Jelly »

@Steenbokje76

Nu heb ik de juiste naam :)

Hoe gaat het met daten?
Steenbokje76

Re: Daten

Bericht door Steenbokje76 »

@Jelly

Hi! Daten gaat goed. ik heb nu 5 dates gehad en ben ook al keer bij haar geweest.
Doe het wel rustig aan. Spreek om de week en soms 2 weken af.
ook i.v.m. haar werkrooster (wisseldiensten).

Daten veroorzaakt wel weer veel prikkels die je dan moet verwerken. Je 'moet' een heel nieuw persoon leren kennen en ook de wisselwerking/ dynamiek van samen..
Maar over het algemeen geniet ik er zeker van!
thx for asking :-)

Heb jij al gedatet?
Jelly

Re: Daten

Bericht door Jelly »

@Steenbokje76

Ah fijn om te horen dat het daten met je date goed gaat!! En rustig aan opbouwen is niks mis mee dan is het juist fijner om elkaar weer te zien.

Daten veroorzaakt zeker weer extra prikkels die je moet verwerken en de dynamiek/wisselwerking samen die je daarbij gaat ontdekken.

Grenzen aangeven vind ik in het begin altijd een beetje lastig. Maar aldoende leert men!

En wat je ook aangeeft er zeker van genieten, en open en eerlijkheid anders gaat het niet werken.

Wij hebben elkaar nog niet ontmoet, wel een aantal keer aan het videobellen geweest.

De klik is er zeker maar hij zit door familieomstandigheden ed niet lekker in zijn vel en ik heb momenteel zelf ook zeer weinig energie.
Komt vast binnenkort een date..
Steenbokje76

Re: Daten

Bericht door Steenbokje76 »

@Jelly
Wij hebben elkaar nog niet ontmoet, wel een aantal keer aan het videobellen geweest.

De klik is er zeker maar hij zit door familieomstandigheden ed niet lekker in zijn vel en ik heb momenteel zelf ook zeer weinig energie.
Komt vast binnenkort een date..
Mss dan ook beter om nog niet af te spreken als jullie momenteel beiden niet helemaal lekker in vel zitten.
Want wat ik al eerder zei, het daten an sich kost ook al veel energie.

Videobellen is dan idd ook een mooie tussen oplossing en kun je ook lekker beperkt houden in tijd. Dat is het voordeel :haha:

Fijn dat er zover een klik is! :-)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp