Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Papaya en Papayabladeren thee

Alles omtrent voeding en supplementen
Deb9

Papaya en Papayabladeren thee

Bericht door Deb9 »

Goedemorgen :zon:

Afgelopen week heb ik me een beetje ingelezen mbt papayabladeren en dan een thee extract daarvan.
Het gaat vooral over genezing van de ziekte K (vreselijke ziekte kan het niet uitspreken ivm verlies van mijn man hieraan :huilen:) maar het wordt ook gebruikt om meerdere ziektes te bestrijden. Heeft iemand hier op het forum hier meer over gehoord, of gebruik Iemand dit al?
Ik dacht een kopje thee elke dag zou geen kwaad kunnen, het zou ook wat verbetering brengen in de darmen en slechte bacteriën en virussen bestrijden.

Ik ben heel benieuwd of er iemand hier meer van weet.
Ik heb dit namelijk vernomen van een familielid en zij gaf aan of dit misschien ook verbetering brengt mbt ms..??

Ben benieuwd :ja:
Seahorse

Re: Papaya en Papayabladeren thee

Bericht door Seahorse »

Als je het lekkere thee vind en het is niet giftig of schadelijk, zou ik t gewoon nemen als ik jou was.
Dat het ziektes als K en MS zou kunnen genezen lijkt mij minder waarschijnlijk.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp