Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Overstappen op Zeposia

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
SThor

Overstappen op Zeposia

Bericht door SThor »

Hallo.
Na heel veel jaren weer terug op het forum. Het is gewoon goed gegaan met mij en ik wil niet te veel weten over negatieve dingen rond MS. Ik heb mijn MS op mijn manier. Maar na 20 jaar Copaxone gebruikt te hebben heeft mijn neuroloog voorgesteld om over te stappen op Zeposia. Dit omdat ik sinds 2020 twee scubs heb gehad. Zie vele oude reacties over dit middel. Maar hoe zijn de reacties nu een aantal jaar verder?
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 05 apr 2023, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst naar medicatie
Marina

Re: Overstappen op Zeposia

Bericht door Marina »

Hallo @SThor,

Ik gebruik sinds september 2021 Zeposia.
Ik ben tot nu tot nog steeds tevreden over dit middel. Geen schubs en geen last van bijwerkingen gehad tot nu toe.
Wel heb ik onlangs een MRI gehad wegens verergerde klachten. Over een week weet ik de uitslag en zal het dan hier melden als je wilt (help me even herinneren in dat geval).

Ik weet overigens ook van een Facebook-groep over Zeposia. Wellicht dat je daar over meer ervaringen kunt lezen dan hier. Zie: https://www.facebook.com/groups/zeposiaponvory
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp