Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

groep gebruikers

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Klick

groep gebruikers

Bericht door Klick »

@Qanuk00 @Toeter
is er een optie in het forum om een groep gebruikers aan te roepen?
in het rita topic is de groep gebruikers steeds groter die elkaar (en de rest) op de hoogte willen houden en vragen stellen aan elkaar..

zo ja, hoe?
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: groep gebruikers

Bericht door Qanuk00 »

@Klick
Wat bedoel je precies? Bedoel je een soort van subforum, bijvoorbeeld onder medicatie en hulpmiddelen? Of meer een app groep?
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Klick

Re: groep gebruikers

Bericht door Klick »

@Qanuk00 ik bedoel dat je net zoals de @ een gebruiker kan aanroepen een @ die in 1x een groep kan aanroepen en je niet iedere naam hoeft te noemen maar wel de hele groep een melding krijgt.
zodat je niemand kan vergeten.
AngelNoa

Re: groep gebruikers

Bericht door AngelNoa »

maar waarom zou je iedereen willen aanroepen? Deze mensen volgen het topic toch al?
Klick

Re: groep gebruikers

Bericht door Klick »

dat klopt wel maar zelf vind ik het wel prettig op n rij te zien waar iemand iets aan mij vraagt/zegt. daar gebruik ik het voor.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: groep gebruikers

Bericht door Qanuk00 »

@Klick - heb je in het gebruikerspaneel het kopje Vrienden en Vijanden al bij vrienden gekeken? Is dat wat je bedoelt?

Update - ik heb even contact gehad met de beheerder en het kopje Vrienden en Vijanden heeft een geheel andere functie. Zijn antwoord is als hieronder vermeld;

Een andere manier zie ik niet, gebruikers houden het onderwerp zelf al in de gaten in wat hen interesseert.
Je zou bijvoorbeeld ook een lijstje kunnen maken met @-namen, die ergens in een notitie/werkblad bewaren om die gemakkelijk in nieuwe berichten te kopiëren.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: groep gebruikers

Bericht door Toeter »

@Klick

Kunnen jullie op het onderwerp abonneren?

Als ik op het moersleuteltje onderaan klik staat er 'abonneren op onderwerp'

Dan krijg je een notificatie bij nieuwe berichten

Ik weet niet zeker of jullie dezelfde opties zien, omdat ik moderator bevoegdheden heb.
Klick

Re: groep gebruikers

Bericht door Klick »

@Toeter ja dat kan ik! top!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp