Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Verwijzing voor thuisbezoek fysiotherapeut

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Marina

Verwijzing voor thuisbezoek fysiotherapeut

Bericht door Marina »

Weet er iemand van jullie hoe lang het kan duren voordat een verwijzing voor bezoek aan huis van je fysiotherapeut is geregeld?
En als je weer naar fysio kunt gaan of en hoe je dat weer moet veranderen?

Mijn driewielfiets is nl. nu al 5 weken in reparatie waardoor ik niet naar fysio kan gaan en nu met verergerde klachten zit.
Ik heb de verwijzing voor thuisbezoek dus maar tijdelijk nodig.
Steenbokje76

Re: Verwijzing voor thuisbezoek fysiotherapeut

Bericht door Steenbokje76 »

Hi! @Marina ,

Wat naar dat je niet naar de fysio kan! Ik weet idd dat je nog op je fiets aan het wachten bent.
Bizar en schandalig dat dit zo enorm lang duurt.

Mijn fysiopraktijk biedt ook thuis sessies fysio aan. Doet jouw fysio praktijk dit niet?
Zij kunnen mij ook altijd info geven over vergoedingen en wachttijd.
En anders kan je verzekeraar dit wel.

Mss moet je idd wat langer wachten voor een afspraak thuis fysio, maar ik denk dat de wachttijd per praktijk ook weer anders is.

Hoop dat je snel een oplossing vindt en aan de slag kan met je klachten. :bloem: en dikke :knuffel:
AngelNoa

Re: Verwijzing voor thuisbezoek fysiotherapeut

Bericht door AngelNoa »

was bij mijn HA binnen 5 minuten geregeld...en anders even aan je fysio vragen
Marina

Re: Verwijzing voor thuisbezoek fysiotherapeut

Bericht door Marina »

Bedankt @Steenbokje76 en @AngelNoa !

Ik dacht, stel dat het nou lang zou duren dan heb ik misschien 'al' mijn fiets terug voordat ze dat geregeld hebben.. Maar ik heb net de huisartsenpraktijk gebeld en die zeggen dat het binnen een week zou moeten lukken. En m'n fysio belde me net terug dat zij deze vrijdag al bij me op thuisbezoek kan komen :goed:
AngelNoa

Re: Verwijzing voor thuisbezoek fysiotherapeut

Bericht door AngelNoa »

fijn! Succes en dat je er maar baat van mag hebben tot je fiets weer ok is ;-)
Marina

Re: Verwijzing voor thuisbezoek fysiotherapeut

Bericht door Marina »

Dank je @AngelNoa!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp