Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Re: efteling

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Jelly

Re: efteling

Bericht door Jelly »

@Qanuk00
Jaja :zon: ik heb zowaar in de Piranha, Fata Morgana, Droomvlucht gezeten en vooraan mogen zitten bij een voorstelling van Ravelijn. Ook werd ik supergoed begeleid door de Eftelingmedewerkers in de attracties, ze waren vrolijk, enthousiast en oprecht geïnteresseerd. Verder me lekker door het gezin door het park laten duwen. Het is daar zo heerlijk, we komen er al jaren!
Wat super fijn om te lezen dat alles goed is verlopen!! Voor herhaling vatbaar dus!! :joepie:
Marina

Re: efteling

Bericht door Marina »

Super dat je in een aantal mooie en drukbezochte attracties hebt kunnen gaan en goed om te weten dat je zulke goede begeleiding hebt gekregen door het Efteling personeel :thumbup: !

En jouw beschrijving van je ervaringen kan anderen ook over de streep trekken om toch te gaan en een heerlijk dagje uit in de Efteling te (blijven) beleven :zon:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp