Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

voorstellen

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
May Jan

voorstellen

Bericht door May Jan »

Hallo allemaal,

Ik ben May Jan en woon in Nijmegen. Naar tevredenheid in een prachtige omgeving. Veel groen en natuur en precies tussen twee rivieren in. De Waal en de Maas.
In 2005 is bij mij MS gediagnosticeerd. In eerste instantie veel last van gehad. Daarna leek het om een milde vorm te gaan. Al gauw toch te vaak een schub. Dus RR. Jaren heb ik vrij weinig last gehad en kon eigenlijk nog wel alles. Wel rekening houdend met vermoeidheid en indrukken. Behoorlijk hooggevoelig. Sinds drie jaar gaat het achteruit. Mijn loopfunctie is erg afgenomen. Loop nog geen 10 minuten. Veel last van spasmes, krampen en neuropathische pijn. Slik daar sinds kort toch Lioresal voor. Maar even kijken hoe dat uitwerkt. Hou niet zo van de medicijnen, reageer er vaak allergisch op. Sinds gisteren heb ik een loopfiets. Wat een leuk dingetje is dat! Morgen mijn eerste boswandeling na een hele lange tijd. Verheug me erg, ben dol op bossen. Ook heb ik vorig jaar augustus een auto aangeschaft. Dat verlegt mijn grenzen gelukkig. Veel baat heb ik bij mijn yogaoefeningen. Geeft veel ontspanning, vooral in mijn geest en hoofd.
Veel groeten, May Jan
Klick

Re: voorstellen

Bericht door Klick »

hi @May Jan wat leuk dat je het moderator team komt versterken! :zon:
Steenbokje76

Re: voorstellen

Bericht door Steenbokje76 »

@May Jan

Hi!

Super dat je wat moderator taken op je neemt samen met toeter en quanuk00.

Kan me voorstellen dat je Nijmegen fijn vindt om te wonen met al die bossen en natuur, super omgeving.
Ben in die regio opgegroeid.

Hoop dat je ondanks je klachten, weer kan genieten van een fijne boswandeling!
Heb zelf gisteren een paar km gewandeld in het bos en tussendoor vaak gezeten op een bankje. Heerlijk!

tip: vooraf wel insmeren met anti muggenspul! Ben paar keer geprikt.
De muggen waren vrij groot en heel hongerig :giegel:

Groetjes
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp