Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

nou..omdat ze zo de nadruk legde op "uitzondering" en "gemeenschapsgeld" voel ik wel druk; wat als...wat als...dalijk ben ik alsnog de lul, want stel dat..enzenz

maar in principe ben ik uiteraard blij, want ik mag de polder weer in en stukjes verder weg! :zon:
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Jeetje wat een rotopmerking!! Zoiets kan toch niet, maar ja...

Eindelijk! Ben zo blij voor je!
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

:yes: :joepie: wat fijn dat er nu dan toch duidelijkheid is gekomen en dat het uiteindelijk toch de Easy Go is geworden!!

Jammer van de opmerking dat het echt een uitzondering is en het gemeenschapsgeld is en vooral vervelend dat je daar stress door krijgt. Misschien zijn ze bang dat er meer aanvragen komen voor de Easy Go nu ze het hebben toegezegd en als dat bekend wordt..?

Waarom heb je twijfel of je er je gang mee kan gaan? Dat is me niet helemaal duidelijk uit je bericht. Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik o.i.d.?

Hopelijk komt er snel een officiele brief over de beslissing. Maar ik zou het wel raar en ook l*llig vinden als ze de beslissing nog weer terug zouden draaien nadat ze het al mondeling aan je hebben toegezegd. Juist omdat het 'echt een uitzondering is en gemeenschapsgeld is' lijkt mij dat ze dat niet 'zomaar' aan je toezeggen en dat jij straks te horen zal krijgen "oh nee.. foutje.. bedankt" of iets van die strekking.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Qanuk00 »

Wat een fijn bericht @AngelNoa !! Hopelijk wordt hij snel geleverd en kun je er lekker mee op pad :goed:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

dank je wel allemaal :-)

ik ga er van uit dat het inderdaad niet teruggedraaid wordt...maar je weet maar nooit :ogen:

met Van Raam had ik bij de passing een ander zadel; ik vraag me dus af of die er dalijk ook op zit of dat dat dan niet gedaan wordt omdat dat weer een aanpassing van de standaard zou zijn, waarvoor ze al zo'n uitzondering maken. Af wachten maar. Maar dan zit ik wel minder lekker mer het standaard zadel. Daarom moet ik zien of ik er echt mijn gang mee kan gaan. Ook qua gebruik in winkels oid; hij is groter dan een scoot, dus wat kan wel en wat niet :weetniet:

wat is jouw ervaring daar mee @SannieBannie ?
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Ik zal voor je duimen dat je dat zadel van bij de passing krijgt.

Ik las bij "Gebruikerservaringen" op de Van Raam site dat het gebruik in winkels wel kan en mag zolang de winkelpaden breed genoeg zijn (https://www.vanraam.com/nl-nl/onze-fiet ... -der-plank) En een andere gebruikster zegt: "Omdat het niet alleen een fiets is, maar ook een scootmobiel, kan ik overal komen. Dus ook op voetpaden en in winkels." (https://www.vanraam.com/nl-nl/onze-fiet ... -den-bosch)
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

daarom: ik weet dat het bij de Jumbo bv wel zal lukken, maar Kruidvat daar kom je met rollator al amper door de paden. Zeeman idem :hmmm:
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Ik weet dat hier in de Jumbo zelfs iemand met de easy rider boodschappen doet, bijna 2m. Ik zou mij er ongemakkelijk bij voelen, maar de winkel vindt het goed.
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

Met een Easy Rider de supermarkt in? Dat zou nooit in me zijn opgekomen. Ik twijfelde ook al of dat zou kunnen met de Easy Go, maar ja die linkjes bewijzen het tegengestelde :sly:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Of die linkjes het tegengestelde bewijzen, nee dat lijkt me ook weer niet. En dat je in winkels zoals Kruidvat met de Easy Go naar binnen zou kunnen leek en lijkt mij ook niet. Maar ik had zelf ook al m'n twijfels of je uberhaupt bij een winkel/supermarkt naar binnen zou mogen of kunnen met een Easy Go, dus dat valt mij persoonlijk al mee en zeker wat betreft die Easy rider in de Jumbo.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp