Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Foto's en plaatjes plaatsen in bericht of als avatar

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Jetteke

Re: foto uploaden

Bericht door Jetteke »

Vind ik ook hoor, maar dan zal het denk ik ruimte op de server kosten als er veel foto's op worden geplaatst. Ik snap ook dat ze dat liever niet hebben.
Marina

Uitprobeersel link afbeelding

Bericht door Marina »

Uitprobeersel link afbeelding
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Foto's en plaatjes plaatsen in bericht of als avatar

Bericht door Qanuk00 »

Hoi allemaal,

De onderwerpen over het plaatsen van plaatjes en foto's zijn samengevoegd. Mede door de lancering van het nieuwe forum in 2020, is er het een en ander veranderd. Doordat het nieuwe forum minder ruimte heeft voor foto's, zijn bij deze transfer ook oude plaatjes niet meer zichtbaar. We zullen dan ook langzaamaan oude berichten hierover gaan verwijderen, omdat deze niet helpend zijn voor de huidige setting.

Blijf vooral testen wat de mogelijkheden zijn, daar is dit onderwerp voor. En mocht je tegen een probleem aanlopen bij het proberen, neem gerust contact met ons op via bovenstaand contactformulier.

Groeten, het moderatorteam
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Foto's en plaatjes plaatsen in bericht of als avatar

Bericht door Qanuk00 »

Afbeelding
Zie in link, dit plaatje is 124x124

Afbeelding
Zie in link hiervoor, dit plaatje is 1200x1200 (kun je dus zelf ook aanpassen/schalen)
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Foto's en plaatjes plaatsen in bericht of als avatar

Bericht door Qanuk00 »

Stappen die ik heb genomen:
  • Ga op het plaatje staan,
  • Klik met je rechtermuisknop op Fotoafbeelding linkadres kopieren
  • Dan klik je hierboven op het afbeeldingslogo ([img][img]) en copy/paste je de link van het afbeeldingsadres
Dan krijg ik onderstaand plaatje
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp