Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
SannieBannie

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door SannieBannie »

fijn @AngelNoa , gefeliciteerd! 🎉

Het Kruidvat probeer ik niet eens, daar kom ik al net maar met mijn kleine scotmobieltje door. De Hema lukt net aan, maar die doe ik daarom ook meestal met mijn kleine scootmobieltje. Maar bij de supermarkten hier in het dorp en een dorp verderop heb ik nog nooit problemen gehad (Jumbo, AH, Dirck, Vomar, Aldi). En ook in de action een dorp verderop is het geen probleem.
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

@SannieBannie dank je! Zoiets vermoedde ik ook al. :goed:
Maar mijn buurvrouw met nare opmerkingen maakte me wel even aan het twijfelen... :huh:
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Inmiddels zitten we in week 8 na de goedkeuring van de Easy go. Ik zit "heel geduldig" te wachten maar heb net in overleg met de Ergo Welzorg maar eens gebeld.

De fiets staat al 3 weken in de werkplaats maar is nog niet af en blijkbaar nog niet aan de beurt... :ogen: :shock: :evil: . Dame had geen zicht op hoe of wat verder maar hoopt binnen 2 weken meer te weten "het kan ook zijn dat hij volegnde wee al geleverd kan worden aan u".

Al? Grmbl...ok ik weet het ik en niet de enige...maar al 3 weken dus eigenlijk zo goed als klaar :-(
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Wat frustrerend dit. Hopelijk hebben ze er wel snel tijd voor!

Ik had zaterdag een lekke band. Vrouw aan de telefoon zei max 45 min, monteur komt uit de buurt van Den Bosch. Hij was er 1.5u later, kwam uit Arnhem, viel wel onder Den Bosch als werk gebied 😅
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Ik heb alweer een update want via messenger contact gehad;

Bedankt voor je bericht. Ik ben er gelijk achteraan gegaan. De status van de bestelde fiets staat niet duidelijk vermeld en niet juist. Hij is namelijk nog niet binnen en staat in bestelling. Dit heeft langer geduurd, omdat er o.a. akkoord moest komen vanuit de gemeente. Zodra hij binnen is en geleverd kan worden bellen wij voor het maken van een afspraak. Excuses voor de verwarring.

.........
Die goedkeuring was er eind mei al dus nu weet ik het ook niet meer 🤷🏼‍♀️
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Ik hoop als je hem eindelijk hebt, je Welzorg lang niet nodig hebt :ogen:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Vervelend weer al die vertragingen, onduidelijkheden en onzekerheden :hmmm:
Blijkbaar loopt een en ander niet zo lekker bij verschillende leveranciers (personeelstekort, onderdelentekort, drukte, communicatie,..?)
Heb mijn fiets, na inmiddels 3 maanden, ook nog steeds niet terug. Heb nu al 3 keer een nieuwe datum gekregen waarop de fiets klaar zou zijn.. Waarom wordt ook niet duidelijk helaas.
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Heb je al officieel een klacht ingediend?
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Qanuk00 »

@AngelNoa Echt waar ... heb je m nou nog steeds niet..??? Om dol van te worden zeg ... :ster:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Ik kan alleen zeggen dat ik van mijn kant de "fout" heb gemaakt door vanaf het telefoontje de weken levering te tellen. Uiteraard moet Welzorg dan eerst nog de officiele toezegging in handen hebben.

Maar ja, het verhaal van; het is vakantie en personeelstekort...dat speelde 3 weken geleden vast nog niet. Of wel. Ik weet het niet.

In elk geval; ik heb eens willen informeren en nu weet ik het; geduld hebben nog. Er zijn een universele reden zijn dat ik hem nog niet heb, denk ik dan maar ;-)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp