Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Voorstellen - Rosalie

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
rosalietideman89

Voorstellen - Rosalie

Bericht door rosalietideman89 »

Ik ben Rosalie, Actief in de sportschool. Ik ben fitness coach en geef advies. Ik zal actief zijn in de sport / gezondheid, forums voor vragen en opmerkingen. :ja:
Klick

Re: Voorstellen - Rosalie

Bericht door Klick »

welkom hier @rosalietideman89 !

ik ben nieuwsgierig heb je zelf ms, werk je met ms-ers of ben je gewoon geïnteresseerd in neurologische dingen?

zelf ben ik aan het proberen (lukt aardig) mijn benen te trainen. dit doe ik zonder coach thuis, wel heb ik de oefeningen via een fysio.
rosalietideman89

Re: Voorstellen - Rosalie

Bericht door rosalietideman89 »

Gewerkt met meerdere ms-ers en wil graag mensen helpen met advies en tips in dit forum.
Seahorse

Re: Voorstellen - Rosalie

Bericht door Seahorse »

Dat zou super fijn zijn! Ik sport heel graag en tips zijn zeer welkom.
Klick

Re: Voorstellen - Rosalie

Bericht door Klick »

@rosalietideman89 tips zijn altijd welkom!

ik heb bijvoorbeeld nu last van beide heupen. waarschijnlijk zwalk ik weer tijdens mijn wandeling met de hond. is er iets om de heupen te rekken? of te ontspannen?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp