Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoi.

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Ray

Hoi.

Bericht door Ray »

Hoi forumers,
Enkel dagen geleden heb ik mij hier aangemeld.
Ik ben Raymond, 39 jaar oud. Samen met mijn vrouw en 2 kinderen (5 jaar en 6 maanden) woon ik in Heerlen (zuid limburg).
In 2015 heb ik de diagnose MS gekregen.
Lotsi

Re: Hoi.

Bericht door Lotsi »

Hi Ray, welkom!
Dango

Re: Hoi.

Bericht door Dango »

Ray schreef:Hoi forumers,
Enkel dagen geleden heb ik mij hier aangemeld.
Ik ben Raymond, 39 jaar oud. Samen met mijn vrouw en 2 kinderen (5 jaar en 6 maanden) woon ik in Heerlen (zuid limburg).
In 2015 heb ik de diagnose MS gekregen.
Welkom Ray , je was dus 31 jaar en na de diagnose toch samen voor kinderen gekozen , dat heb je/jullie goed gedaan.

hoe gaat het met de klachten?

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

Ray

Re: Hoi.

Bericht door Ray »

Dankjewel Dango.
Ik was net 30 jaar (2014) toen het ziekenhuis in Heerlen de diagnose stelde en net geen 31 (2015) toen het via de secondopinion werd bevestigd in Sittard (ze waren nog niet gefuseerd).
In 2016 getrouwd en inderdaad bewust gekozen voor beide kinderen.

Ik heb voornamelijk klachten in het geheugen, een vergadering bij wonen is een behoorlijke opdracht en het onthouden van die info al helemaal.
Verder werk ik nog 40 uur per week en sta nog steeds mijn mannetje bij de klusjes thuis.
Dango

Re: Hoi.

Bericht door Dango »


Ray schreef:Dankjewel Dango.
Ik was net 30 jaar (2014) toen het ziekenhuis in Heerlen de diagnose stelde en net geen 31 (2015) toen het via de secondopinion werd bevestigd in Sittard (ze waren nog niet gefuseerd).
In 2016 getrouwd en inderdaad bewust gekozen voor beide kinderen.

Ik heb voornamelijk klachten in het geheugen, een vergadering bij wonen is een behoorlijke opdracht en het onthouden van die info al helemaal.
Verder werk ik nog 40 uur per week en sta nog steeds mijn mannetje bij de klusjes thuis.
geheugen is wel lastig inderdaad , ik schrijf veel dingen op tijdens een vergadering of een (belangrijk) gesprek.

er zijn goede en minder goede dagen maar beweging werkt het best bij mij maar ook daar zit een grens in die ik regelmatig op zoek , maar het gaat goed of goed genoeg en werk ook fulltime als monteur.

zolang ik niet thuis kom en metteen het bed in moet maar nog boodschappen kan doen en eten kan koken voordat mijn vrouw thuis komt vind ik het goed genoeg gaan Afbeelding

diagnose in 2015

in 2000 getrouwd en wij hebben 2 meiden 19 en 22 jaar en ik ben 57 jaar




Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk


Ray

Re: Hoi.

Bericht door Ray »

Hey Dango, heel herkenbaar wat je daar zegt. Zelf sta ik er ook vergelijkbaar in.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp