Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Afspraak neuroloog

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Seahorse

Afspraak neuroloog

Bericht door Seahorse »

Ik heb dinsdag mijn eerste afspraak/1 op 1 ontmoeting met mijn neuroloog. Ik krijg 15 minuten dus ik wil goed voorbereid zijn. Hebben jullie tips hoe ik het beste gebruik kan maken van mijn tijd? Ervaringen? Vragen?
Marina

Re: Afspraak neuroloog

Bericht door Marina »

Mijn ziekenhuis heeft een patientenportaal (waarvoor je je moet aanmelden), waar je in een beveiligde digitale omgeving bijv. afspraken kunt maken, uitslagen bekijken, berichten kunt sturen e.d. ('Mijn .....').
Je kunt daar ook online aangeven wat de onderwerpen zijn die je wilt bespreken tijdens een afspraak. Het scheelt zeker tijd als je neuroloog alvast van de onderwerpen/vragen weet die je zou willen bespreken. Is dat bij jouw ziekenhuis misschien ook mogelijk?

Verder hou ik, om niets te vergeten tijdens een consult, regelmatig bij welke klachten ik opmerk, vooral nieuwe klachten, om dit door te kunnen geven en bespreken. En maak een lijstje met vragen die ik heb.
Mocht ik toch nog iets vergeten of tijdens het gesprek geen reactie kunnen geven omdat ik nog over iets moet nadenken bijv. kan ik later dit altijd nog doorgeven aan m'n MS-verpleegkundige of neurologe.

Succes dinsdag!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp