Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

@Billy :lol: mijn vriend en een buurman dachten dat ik een nieuwe fiets had :lol:
Maar weet toevallig zeker dat het de oude is omdat de sleutel daar van iets verbogen is en deze niet ineens recht was bij terugkomst ;)
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

nou omdat de ergo druk is en alleen van Welzorg hoorde "er wordt contact opgenomen als we kunnen leveren", ben ik zelf maar gaan bellen. Hoefde ik niet weer op de ergo te wachten, kostte alleen wel weer energie :moe: :p

het komt er op neer dat 21 juni de offerte is gemaakt/ingediend (?) maar daar is iets fout gegaan. Volgens haar bij van Raam, zelf weet ik eigenlijk niet waar; iemand heeft toch een opdracht gegeven, dus die kan het ook verkeerd doorgegeven hebben :weetniet:

daar zijn ze 5 juli achter gekomen, of toen kwam de goede; ik heb 3x tegen die vrouw gezegd dat ze zo snel praatte, maar goed...de muur luistert beter :ogen:

volgens mevr kwelzorg is de verwachting nog steeds 9 oktober levering bij hun (is dus nog steeds niet binnen) en dan zou hij "spoedig bij u kunnen zijn"

ik zeg; nou...spoedig...de goedkeuring was 31 mei...zo spoedig vind ik het niet :haha:

maar goed...een week of 2 nog dan?? Anders moest ik maar weer bellen. Ja joh, je kan het ook omdraaien; bel mij ff om te zeggen dat hij in de werkplaats staat...dan weet ik tenminste iets :gek:

dus wordt weer vervolgd... :tralala:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

AngelNoa schreef: 04 okt 2023, 06:56 nou omdat de ergo druk is en alleen van Welzorg hoorde "er wordt contact opgenomen als we kunnen leveren", ben ik zelf maar gaan bellen. Hoefde ik niet weer op de ergo te wachten, kostte alleen wel weer energie :moe: :p

...ik heb 3x tegen die vrouw gezegd dat ze zo snel praatte, maar goed...de muur luistert beter :ogen:
:roll: zo herkenbaar.. ze hebben het allemaal erg druk, hebben haast (aan de telefoon) want ze "krijgen duizenden telefoontjes" (aldus Meyra)..
ik zeg; nou...spoedig...de goedkeuring was 31 mei...zo spoedig vind ik het niet :haha:
:lol: :thumbup:
Anders moest ik maar weer bellen. Ja joh, je kan het ook omdraaien; bel mij ff om te zeggen dat hij in de werkplaats staat...dan weet ik tenminste iets :gek:
Precies, zo zou het moeten zijn! Maar ja duizenden telefoontjes he :hmmm:..
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Wat een drama is het!
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

vanwege "de drukte" en onze ervaringen ;-) heerst bij mij ook vooral het gevoel van "eerst zien dan geloven"...

maar de hoop dat het eindelijk zo ver kan zijn is wel weer aangewakkert... :bidden:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Dat gevoel van eerst zien dan geloven had ik de laatste tijd ook bijna alleen maar.. kon het dan ook eerst echt niet geloven toen ze me ineens belden en zeiden dat ze een afspraak wilden maken om de fiets terug te bezorgen. Was pas gerust toen de fiets bij me voor de deur stond.. :lol:

AngelNoa schreef: 05 okt 2023, 06:46 maar de hoop dat het eindelijk zo ver kan zijn is wel weer aangewakkert... :bidden:
hoop doet leven :zon:
:bidden:
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Even heel eigenwijs per messenger contact gezocht met Welzorg; de fiets is bij hun binnen! Weer een stapje verder 😉
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

:groots:
En hopelijk nu snel naar de volgende stap !
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Zojuist maar weer gebeld, want uiteraard niks gehoord gister.

Hij moet alleen nog door de werkplaats mevrouw, het zal echt niet lang meer duren.

Ja maar ik zou gister gebeld worden en dat is ook niet gebeurd 🤷🏼‍♀️ vandaar dat ik zelf maar weer bel.

Heel goed mevrouw dat begrijp ik, maar nog even geduld hij komt er zo gauw mogelijk aan.

Thuis zeggen wij dan altijd; wachten duurt lang........😉
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp