Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Mollii suit

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Steenbokje76

Re: Mollii suit

Bericht door Steenbokje76 »

@Nessa

Bizar als je het even zo op een rijtje zet, dat fampyra gewoon duurder is dan zo'n pak omgerekend. :ster:
Maarja dat farmaceuten doen wel onderzoek om hun medicijn (fampyra) aan de man te brengen! Zij hebben het geld ervoor..
Er is naar de Mollii suit nog geen onderzoek gedaan bij MS-ers. Wel bij mensen met cerebrale parese. Het helpt om de spierspanning te verlagen. En dat is bij mij het probleem.
Spierspanning heb ik ook door mn hele lijf, oa zware vermoeide benen en armen met vaak spasmen/kramp.
Heb baclofen geprobeerd, werkte op zich best wel maar ging er enorm wazig door zien. En alles dat mijn zicht aantast in welke zin dan ook, laat ik staan! Dan maar vermoeidheid/pijn etc..
Ik heb vorig jaar ervaren hoe het is om door spierspanning, bijna niet meer vooruit te kunnen komen met lopen en dat was een zeer beangstigende ervaring.
Het leek alsof ik door drijfzand liep/ een grote bak modder.. niet te doen.

Ik lees dus met interesse mee over je komende ervaringen met het molli suit!!! Thanks alvast !

Deel je ervaringen over dit onderwerp op MS.nl.
Ga naar: https://www.ms.nl/gesprekken/complementaire-zorg
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp