Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie herkent dit?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Wie herkent dit?

Bericht door Toeter »

Klick schreef: 29 nov 2023, 20:30
er was al een echo gemaakt v mn keel en nu ct van het hart…
ik denk dat ik moet leren leven met het nare gevoel in mn keel :hmmm:
het is waarschijnlijk de ms.. voelt alsof je met 2 vingers op je schildklier drukt… is niet pijnlijk wel irritant.
Ok @Klick, dit is echt een hele wilde gok, maar ben je al bij de kno arts geweest met deze klacht?

Ik las ergens anders iemand die last had van continu een brok in haar keel en dat bleek iets met haar neustussenschot te maken te hebben. Na een operatie is het beter.
Klick

Re: Wie herkent dit?

Bericht door Klick »

Toeter schreef: 01 dec 2023, 08:49 Ok @Klick, dit is echt een hele wilde gok, maar ben je al bij de kno arts geweest met deze klacht?

Ik las ergens anders iemand die last had van continu een brok in haar keel en dat bleek iets met haar neustussenschot te maken te hebben. Na een operatie is het beter.
dank voor het meedenken @Toeter en eehh ja kno die was ik vergeten, maar ben ik ook nog geweest. wel niet met dit als onderwerp, maar toch n hele checkup “alles symmetrisch en recht”
ik wist trouwens niet dat je van n scheef tussenschot in je neus een brok in je keel kon krijgen.. weer wat geleerd! thnx..
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp