Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Berichten over de overgang van het MSweb.nl forum naar de MS.nl community
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

We zijn een stapje verder ...
https://www.ms.nl/veelgestelde-vragen-o ... van-msweb/

Helaas weten wij ook niet meer dan dit ... het is wachten op concrete acties, die we uiteraard hier zullen posten om jullie op de hoogte te houden.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Marina

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Marina »

Dank voor je bericht en de link @Qanuk00! Voor mij zijn daarmee toch al wat vragen beantwoord.

Wat me opviel is dat in de FAQ staat dat MS.nl hoopt in het voorjaar van 2024 live te gaan. Dus er kunnen wel max. 5 en half maanden zitten tussen het einde van dit forum en het live gaan van MS.nl.
Is het niet mogelijk om, i.p.v. tot 1 januari 2024, tot het live gaan van MS.nl dit forum te laten bestaan of in ieder geval wat langer dan tot 1 januari 2024?
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

Goede vraag @Marina!
Ik heb deze doorgespeeld naar de organisatie
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Klick

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Klick »

Marina schreef: 01 dec 2023, 13:19 Dank voor je bericht en de link @Qanuk00! Voor mij zijn daarmee toch al wat vragen beantwoord.

Wat me opviel is dat in de FAQ staat dat MS.nl hoopt in het voorjaar van 2024 live te gaan. Dus er kunnen wel max. 5 en half maanden zitten tussen het einde van dit forum en het live gaan van MS.nl.
Is het niet mogelijk om, i.p.v. tot 1 januari 2024, tot het live gaan van MS.nl dit forum te laten bestaan of in ieder geval wat langer dan tot 1 januari 2024?
heel scherp! @Marina :groots:
dit is heel belangrijk juist voor mensen die net in de achtbaan zitten of met allemaal vragen lopen.. @Qanuk00 ik hoop dat deze 2 op elkaar worden afgestemd, een weekendje zonder kan, maar maanden is te lang.
AngelNoa

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door AngelNoa »

Qanuk00 schreef: 30 nov 2023, 20:28 We zijn een stapje verder ...
https://www.ms.nl/veelgestelde-vragen-o ... van-msweb/
is dat een interne link? Als ik naar de site zelf ga, zie ik dit niet, alleen als ik via jouw link hier ga kijken :confused:
Steenbokje76

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Steenbokje76 »

@Qanuk00
Wat me opviel is dat in de FAQ staat dat MS.nl hoopt in het voorjaar van 2024 live te gaan. Dus er kunnen wel max. 5 en half maanden zitten tussen het einde van dit forum en het live gaan van MS.nl.
Is het niet mogelijk om, i.p.v. tot 1 januari 2024, tot het live gaan van MS.nl dit forum te laten bestaan of in ieder geval wat langer dan tot 1 januari 2024?
dit is wat @Marina eerder aangaf. En ook wat @Klick zegt eigenlijk.

Men zou deze 2 gewoon op elkaar moeten laten aansluiten, juist om geen gebruikers van het forum te verliezen.

Men komt ineens met heel andere ideeën over een forum/ community en mag dan ook wel wat water bij de wijn doen mbt verkorten overgangsfase.
Max een kleine week offline lijkt me niet meer dan normaal.

Gewoon dit forum laten doordraaien totdat zeker is wanneer het andere online kan gaan, is het beste toch?
En de optie weer vrijgeven voor registreren nieuwe gebruikers tot die tijd.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Toeter »

Goede ideeën @Steenbokje76

@Qanuk00 en ik gaan ze doorgeven

Het originele plan was dat het forum een natuurlijke dood zou sterven. Dat iedereen vanzelf zou overstappen naar MS.nl en dat dit forum dan opgedoekt zou worden.

Geen idee waarom dat veranderd is. Geld waarschijnlijk.
Klick

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Klick »

@Qanuk00 @Toeter
het is ook mijn verwachting dat als de periode tussen dit forum en de nieuwe opzet te lang duurt we mensen kwijt raken aan de verschillende facebook groepen.
het is met de overstap op het huidige forum al moeilijk geweest om mensen vast te houden..
Marina

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Marina »

@Klick en @Steenbokje76 verwoorden precies wat ook mijn zorgen zijn: dat mensen te lang niet terecht kunnen met hun vragen en zorgen. En dat de (huidige en potentiele) forumdeelnemers dan gaan afhaken.

@AngelNoa (en @Qanuk00 en @Toeter) op MS.nl zie ik nu ook staan: "Onze bestaande websites stemmen we maximaal af op MS.nl. We verwachten dat het nieuwe platform begin 2024 live gaat." Het is wel de vraag wanneer "begin 2024" precies zal zijn en of dat maximale afstemmen ook betekent dat de tijd tussen het opdoeken van het forum en het live gaan van MS.nl zo kort mogelijk zal zijn.

Als geld de reden is van het eerder stoppen van het forum: ik herinner me dat @Jrs77 schreef: "Wanneer hosting(kosten) het probleem zijn, is daarvoor wat te regelen".

@Qanuk00 en @Toeter fijn dat jullie dit oppakken en gaan doorspelen naar de organisatie!
Laatst gewijzigd door Marina op 03 dec 2023, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Klick

Re: Per 1 januari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Klick »

https://www.linkedin.com/pulse/kansen-e ... eld-3fxbe/

AI? waar geven ze de bots toegang toe?
@Qanuk00
Laatst gewijzigd door Klick op 03 dec 2023, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp