Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Afgekeurd met MS, ligt vooral aan jezelf??

Alles omtrent werk en uitkeringen
Steenbokje76

Re: Afgekeurd met MS, ligt vooral aan jezelf??

Bericht door Steenbokje76 »

@Nessa

Hier op dit forum en met name dit topic gaat het toch over het (kunnen en mogen) uiten van gevoelens?

En dat doe je in naam van jezelf.

Ik kan toch niet een email geschreven door iemand anders openbaar maken?
Ik heb deze mevrouw zelfs verwezen naar dit topic als ze de reacties wil lezen.
We hebben hier toch niks te verbergen?
Dit forum is openbaar.

Het gaat om vrijheid van meningsuiting.

En dat je mag reageren op anderen die bepaalde uitspraken doen. In dit geval mbt het interview.

Snap niet waarom.je zegt dat dit hele topic verwijderd moet worden ?

Ik heb mijn vorige bericht wat aangepast.
Hopelijk kun je je daar in vinden.
Nessa

Re: Afgekeurd met MS, ligt vooral aan jezelf??

Bericht door Nessa »

@Steenbokje76 Het zijn niet alleen gevoelens hè, die hier worden gepost. Er zijn in dit topic best wat (negatieve) kwalificaties gegeven over deze mevrouw en haar uitlatingen.

Om die dan wel te laten staan, en de wederhoor die is gepleegd niet op te nemen, is eenzijdig. Ik vind dat moeizaam. Oneerlijk ook. Juist omdat het openbaar is. Iedereen kan lezen wat hier over deze mevrouw geschreven wordt.
Steenbokje76

Re: Afgekeurd met MS, ligt vooral aan jezelf??

Bericht door Steenbokje76 »

Zucht...
Ik ben er ff klaar mee..
Marina

Re: Afgekeurd met MS, ligt vooral aan jezelf??

Bericht door Marina »

Nessa schreef: 04 dec 2023, 18:08 Er zijn in dit topic best wat (negatieve) kwalificaties gegeven over deze mevrouw en haar uitlatingen.
Ik heb een paar van mijn berichten nu aangepast en de meer op de persoon gerichte opmerkingen over deze mevrouw geschrapt. Bij nader inzien had ik dat niet moeten schrijven. Mijn opmerkingen over haar opmerkingen heb ik wel laten staan.

Ik kan me wel voorstellen dat @Steenbokje76 niet zomaar een persoonlijke e-mail die geschreven is aan haar gaat posten op het forum.
Wat betreft wederhoor: bedoel je daarmee dat de mevrouw zich niet kan verdedigen tegen de uitspraken die hier zijn gedaan over haar uitspraken? Ik denk wel dat Steenbokje76 in ieder geval haar die gelegenheid heeft geboden door haar te verwijzen naar dit topic.
Steenbokje76

Re: Afgekeurd met MS, ligt vooral aan jezelf??

Bericht door Steenbokje76 »

@Marina
Wat betreft wederhoor: bedoel je daarmee dat de mevrouw zich niet kan verdedigen tegen de uitspraken die hier zijn gedaan over haar uitspraken? Ik denk wel dat Steenbokje76 in ieder geval haar die gelegenheid heeft geboden door haar te verwijzen naar dit topic.
Dat klopt helemaal @Marina, goed beschreven! Ik wilde haar juist betrekken in deze discussie en daarmee alle openheid geven.

(overigens van officieel hoor en wederhoor is hier geen sprake)

Echter, wat ik al eerder aangaf. Ik ben blij dat ze gereageerd heeft en aangegeven heeft dat het nooit de bedoeling is geweest om mensen te kwetsen met haar woorden.

Dat vind ik iig heel erg fijn en daarmee is het dus voor mij afgedaan.

Ga dus ook niet meer reageren in dit topic.

Fijne dag allen :-)
Marina

Re: Afgekeurd met MS, ligt vooral aan jezelf??

Bericht door Marina »

Toch netjes dat ze een reactie heeft gegeven en dat ze schrijft dat het nooit haar bedoeling is geweest om mensen te kwetsen :thumbup:. En fijn dat je het nu kunt afsluiten voor jezelf.




Deel je ervaringen over dit onderwerp op MS.nl.
Ga naar: https://www.ms.nl/gesprekken/werk-inkom ... iele-zaken
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp