@Viridis
Hi , thx voor je reactie!
Wat ik wel iedere keer bemerkte tijdens de infusen was druk en steek op borst en keel met daarbij benauwdheid.
Bij de eerste halve kuur had ik dit al bij infuussnelheid 60, toch uiteindelijk opgehoogd naar max 120.
Ik ben van 120 terug gegaan naar 90 en daar op gebleven voor het restant van de infuuszak.
Die druk op de borst kreeg ik ook al vrij snel, dacht dat dit samenhing met de snellere hartslag maar dat gevoel heeft tot en met slapen gaan aangehouden en thuis was mijn hartslag begin avond weer gezakt naar 70. En gisteren middag 65 (rond dezelfde tijd gemeten als dat mijn hartslag 120 werd in ziekenhuis).
Bloeddruk ook hoger dan normaal.
Dat had ik ook wel. Heb normaal juist vrij lage bloeddruk (gemiddeld zo'n 105/69) en tijdens infuus echt wel stuk hogere bovendruk dan normaal (zeker tijdens die hoge hartslag, toen was het zelfs 137/77), maar niet te hoog volgens referentie waarden.
Wat ik al aangaf, merkte echt dat er iets in mijn lichaam kwam wat voor mijn lijf niet fijn voelde.
Na een kuur was ik meer moe, veel pijn en voelde me koortsig. Veel tintelingen en gevoelsstoornissen en erg instabiel op benen.
Het duurde ongeveer 2 weken voordat ik weer de 'oude' was.
Ik herinner me dat het in het begin langer duurde dan 2 weken.
Hoe gaat het nu?
Ben nu wel stuk vermoeider dan gisteren. Ook meer pijn in mijn benen en wat meer gevoelsstoornissen. Dus herken best wel veel uit je verhaal
Hoop alleen niet dat het 2 weken gaat duren voordat ik weer de oude ben.
Mijn wens is juist dat ik me door de ocrevus wat fitter/beter ga voelen dan voorheen en bovenal dat het z'n doel bereikt en dat is minder schade / achteruitgang door de ms.