Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Berichten over de overgang van het MSweb.nl forum naar de MS.nl community
Steenbokje76

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Steenbokje76 »

Ik ga ook verder onder mijn huidige gebruikersnaam.
We gaan elkaar allemaal weer terug zien op het nieuwe 'forum' van ms.nl.

Daarom zeg ik ook geen gedag , maar tot snel! :goed:
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

Ik hoop jullie ook allemaal weer te spreken bij MS.nl!

:knuffel:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Sara

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Sara »

Ik ga me zeker ook weer aanmelden.

Zie jullie allemaal graag bij MS.nl!
Andra

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Andra »

Tot bij ms.nl

Dank aan de moderators voor de inzet op dit forum en voor de overgang.
Hopelijk biedt het nieuwe forum straks een even rijke schat aan ervaringen.

Groet, Andra
Viridis

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Viridis »

Ik ben nooit zo actief geweest op het forum, maar heb enorm veel hulp gehad aan al die kennis en ervaringen die zijn gedeeld op het forum.
Met name net na mijn diagnose, zo'n 10 jaar geleden. Er was altijd wel een antwoord te vinden via de zoekfunctie; antwoorden die ik bij mijn neuroloog of MS-verpleegkundige niet vond.

Iedereen ontzettend bedankt voor alle bijdragen en ook de moderators voor hun harde werk!

Tot snel :)
Chuck

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Chuck »

IK BEN NIET HEEL ACTIEF OP HET FORUM, DOOR DE HEVIGE MS, EN ANDERE GEZONDHEIDS PROBLEMEN :hmmm: .

IK ZAL PROBEREN, SAMEN MET VIRIDIS :lief: , ME WEER AAN TE MELDEN OP HET NIEUWE FORUM :ja:

IK DANK ALLE MODERATORS VOOR HUN GOEDE, EN LIEVE INZET, ADVIEZEN EN GA ZO MAAR DOOR :lief:

MISSCHIEN TOT SNEL :ogen: , IK PROBEER MIJN EIGEN NAAM CHUCK TE BEHOUDEN, ALS DE NAAM CHUCK NOG VRIJ IS :hmmm: .

DAGGGGGGGGGGG ALLEMAAL, IK HOOP TOT SNEL :lief:

LIEVE GROETJES CHUCK :knuffel: :bloem: :knuffel:
Jrs77

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Jrs77 »

Ik wil ook iedereen bedanken voor zijn/haar deelname aan dit forum. Het is altijd zeer waardevol voor me geweest, zeker om net dat ene berichtje met een ervaring van een ander te vinden.'Ik zou niet weten hoe ik het net na de diagnose zonder dit forum had moeten doen.

Of ik op de nieuwe community van ms.nl zal verschijnen weet ik nog niet; het lijkt (afgaande op de sites) meer een sociaal platform dan de 'eindeloze, levende kennisbank' van dit forasum te worden. Daar heb ik weinig behoefte aan. Omdat ik ook geen facebook-gebruiker ben zal het wat lastig worden om informatie en ervaringen te vinden. Eeuwig zonde dat dit verdwijnt!

Bedankt allemaal!
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Toeter »

Bedankt iedereen, dat jullie met al jullie warmte, kennis en verhalen dit forum een oase hebben gemaakt voor mij toen ik net mijn diagnose had. En nu jaren later nog steeds

Laten we met zijn allen snel het nieuwe forum vullen en dan wordt het vast ook een mooie plek!

Groetjes,
Toeter
Chuck

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Chuck »

NU IS HET BIJNA ZOVER, NOG EEN UURTJE DAN IS HET OVER MET DIT GEWELDIGE FORUM :hmmm:

MISSCHIEN TOT OP HET NIEUWE FORUM, ALS HET ME LUKT :ster:

IK GA JULLIE MISSENNNNNNNNNNNNN ALS HET ME NIET LUKT :hmmm:

DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL :lief: :knuffel: :lief:

LIEFS VAN MIJ, EN MISSCHIEN TOT OOIT :knuffel: :lief: :knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp