Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.
Ik ben nooit zo actief geweest op het forum, maar heb enorm veel hulp gehad aan al die kennis en ervaringen die zijn gedeeld op het forum.
Met name net na mijn diagnose, zo'n 10 jaar geleden. Er was altijd wel een antwoord te vinden via de zoekfunctie; antwoorden die ik bij mijn neuroloog of MS-verpleegkundige niet vond.
Iedereen ontzettend bedankt voor alle bijdragen en ook de moderators voor hun harde werk!
Ik wil ook iedereen bedanken voor zijn/haar deelname aan dit forum. Het is altijd zeer waardevol voor me geweest, zeker om net dat ene berichtje met een ervaring van een ander te vinden.'Ik zou niet weten hoe ik het net na de diagnose zonder dit forum had moeten doen.
Of ik op de nieuwe community van ms.nl zal verschijnen weet ik nog niet; het lijkt (afgaande op de sites) meer een sociaal platform dan de 'eindeloze, levende kennisbank' van dit forasum te worden. Daar heb ik weinig behoefte aan. Omdat ik ook geen facebook-gebruiker ben zal het wat lastig worden om informatie en ervaringen te vinden. Eeuwig zonde dat dit verdwijnt!
Bedankt iedereen, dat jullie met al jullie warmte, kennis en verhalen dit forum een oase hebben gemaakt voor mij toen ik net mijn diagnose had. En nu jaren later nog steeds
Laten we met zijn allen snel het nieuwe forum vullen en dan wordt het vast ook een mooie plek!