Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

hoe doen jullie dit,als single met MS?

Alles omtrent werk en uitkeringen
eendje

Bericht door eendje »

Dit herken ik ook wel (vanaf de andere kant gezien) : ik vindt het samenleven soms juist lastig, omdat ik regelmatig te moe ben om gezellig te zijn, vaak naar bed wil als de avond voor manlief pas begint, prikkelbaarder ben dan leuk is voor een partner etc.... :o


Er is heel veel niet leuk aan alleen zijn, maar je kunt wel meer in je eigen ritme leven.
Misschien is dat nog een beetje een troost.... ;)
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hihi, ik ga het steeds positiever zien! Ik heb heel lang geroepen dat ik het heerlijk vond om alleen te zijn, juist omdat ik dan lekker mijn eigen ritme en eigen leven kan bepalen. Maar stiekem mis je dan toch iets/iemand...

Alles heeft gewoon 2 kanten, dus voorlopig geniet ik maar gewoon van het single-zijn! :D
sabine-vl

Bericht door sabine-vl »

geloof me normaal vind ik het heerlijk om alleen te zijn, maar voel me momenteel toch wel heel erg alleen hoor. voel me hondsberoerd, zenuwpijnen zijn aan t terug komen buiten rillen spasmes enz. en t enige wat ik momenteel zou willen is gewoon even iemand die er voor me is (sorry zit ik weer te janken achter die pc):huilen:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Sabine, ik snap echt helemaal wat je bedoelt. Ik geniet echt wel van het alleen zijn, maar momenteel stress en dan ook nog eens extra zenuwpijnen door de kou en de sneeuw. En dan voel je je best alleen...

Ik breng jou bij deze een virtueel kopje thee en een flinke knuffel! Het gaat gewoon niet altijd over rozen (al hebben ook die bloedirritante doorns...).

(Ik zie nu dat het komt door je Avonex... Sterkte meid!!)
Blom

Bericht door Blom »

D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ow gus! :knuffel:
sabine-vl

Bericht door sabine-vl »

dank jullie wel, momenteel begint t weer een beetje beter te gaan.

helaas vanacht maar zon 3 uur geslapen heb dus ook mijn werk net

afgebeld. griepgevoel is duidelijk aan t weg trekken en de zenuwpijnen

ook maar al mijn spieren en gewrichten doen flink pijn. maar gelukkig is

de nieuwe dag begonnen en zie ik t allemaal weer wat zonniger in.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp