Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Astxanthine

Alles omtrent voeding en supplementen
Sara

Bericht door Sara »

@jossi,

ik ben de eerste om te erkennen dat het onzeker is of ik door, ondanks of onafhankelijk van de Avonex zo stabiel ben. Ik heb wel een paar schubs gehad voordat ik ging gebruiken, dus ik neig ernaar om te denken dat het toch heeft geholpen.

Ik reageerde op

[QUOTE=jossi;834674]Chemische stoffen goed voor de mens ? Interferonen ? Nou ja.
Die troep is echt niet goed voor je.

Jossi[/QUOTE]
jossi

Bericht door jossi »

Je hebt gelijk Sara: het is heel moeilijk om erachter te komen wat nou geholpen heeft.
Als iets maar helpt.

Jossi
MeneerAarts

Bericht door MeneerAarts »

[QUOTE=jossi;834896]Je hebt gelijk Sara: het is heel moeilijk om erachter te komen wat nou geholpen heeft.
Als iets maar helpt.

Jossi[/QUOTE]

Precies

1) Als het middel niet erger is dan de kwaal (niet teveel en gevaarlijke bijwerkingen);2) Als je er financieel niet op leeg loopt; 3) En als het je leven niet op z'n kop zet, zou ik alles proberen wat maar binnen je bereik komt.
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

[QUOTE=jossi;834856]Een vraagje aan Sebastiaan: is er een reden dat je voornamelijk op "anders bekeken" aanwezig bent, en veel minder op "regulier" ?
Ik ben gewoon heel benieuwd. Misschien om te kijken wat er leeft ? Geen complottheorie hoor (zoals soms i.g.v. anders denken geopperd wordt; je moet - lijkt het - altijd denken zoals het gangbaar is).

Jossi[/QUOTE]

Deze vraag helemaal niet gezien, excuus.

De reden dat ik hier voornamelijk aanwezig ben, is omdat ik niet de tijd heb om alle onderwerpen op de fora te volgen. Dat zijn er namelijk echt heel veel.

De MSVN heeft extra uren vrij gemaakt om alle ontwikkelingen rond CCSVI te volgen en dat zit op dit deel van het forum. Daarnaast worden verdere nieuwe ontwikkelingen ook hier besproken en die probeer ik ook te volgen. Informatie over reguliere behandelingen komt ook via heel veel andere kanalen binnen, dus daar hoef ik ook minder aandacht aan te besteden hier.

Ik lees elke dag wel snel langs de onderwerpen op de andere fora, maar heb niet de tijd ook daar veel aan bij te dragen. Vaak speel ik wel vragen door naar onze medewerker Belangenbehartiging, vooral waar het maatschappelijke issues betreft.

Tenslotte check ik eens in de zoveel tijd met behulp van de zoekfunctie of er nog specifieke vragen over de MSVN zijn en probeer die dan te beantwoorden. En soms zie ik een vraag over het hoofd, zoals nu :)
jossi

Bericht door jossi »

Okee; dank je voor het antwoord.

Jossi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp