Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lastig slapen; TIPS?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Wilmie

Bericht door Wilmie »

Kwam weer moeilijk in slaap gisteravond. Maar had smiddags 1,5 uur dutje gedaan. Is dus niet handig waarschijnlijk. :moe:
Melster

Bericht door Melster »

Lig ook alweer wakker vanaf 4.30uur :moe:
Ben doodop en kan dus niet meer slapen, echt heel vervelend. Sla nu, als t gaat, mn middagdutje over, maar dat geeft ook geen verbetering.. Dit gaat me echt opbreken:boos:
Blom

Bericht door Blom »

Oeps weg bericht, nog een keer.

Knap vervelend Melster.
Nee 's nacht is bij mij het probleem niet, meer het inslapen.

Na een relaxe dagje en middagdutje, gisteravond snel in slaap gevallen en vanmorgen afgebroken doordat de wekker ging om half zeven.
Nog even van zeven tot half 8 weer in het warme nestje :) , heerlijk goed geslapen vannacht.
Eergisteren had ik 's ochtends twee verplichtingen en de rest van de dag een hypergevoel.......wel klein dutje maar na drie uren op bed nog niet in slaap gekomen.
Dus meer relaxe dagjes denk ik dan :yes:.

aanvulling: bedenk opeens dat ik wel twee Paracetamolletjes had genomen, voel ineens mijn benen weer. Ik doe dat zo nu en dan wel eens en net of helpt dat wel een beetje.
Wilmie

Bericht door Wilmie »

Vannacht heerlijk geslapen. Uitgeslapen ook nog. Maar vrijdag drukke dag / avond gehad en toen slecht geslapen.

Gisteren naar Efteling geweest, dus al op de bank in slaap gevallen en daarna in bed verder gegaan.

Dagje pretpark werkt dus ook. :D
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Hé Wilmie., da's toevallig. Ik ben gister ook in de Efteling geweest. Echt een heerlijk zonnige dag. Misschien zijn we elkaar zelfs tegengekomen. En inderdaad vandaag lekker uitgeslapen tot 8 uur. :p
Wilmie

Bericht door Wilmie »

Haha:D moeten we elkaar wel tegen zijn gekomen, want zo extreem druk was t niet. Kwam steeds zelfde mensen tegen. Alleen vliegende hollander duurde lang doordat er een storing was geweest. :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp