Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

cocaïne

Alles omtrent voeding en supplementen
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Fijn dat je je zo veel beter voelt met Ritalin! :goed:
Remko01

Bericht door Remko01 »

Ritalin.......is de medische LSD;)


Ik doe het goed op adrenaline(helaas heb je daar weinig van of duurt het tekort:moe: )

lopen gaat niet tot moeizaam, maar als een van de kinderen iets gebeurd kan ik ineens rennen:???: :???: :???: :???:


Heel vaag......


Hou ons op de hoogte van de ervaring met ritalin?
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ritalin wordt toch ook gegeven voor ADHD:???:
Remko01

Bericht door Remko01 »

Yup......vandaar medische LSD.....


LSD mag niet bij kids (zowieso mag het niet), dus geef je het beestje een andere naam:D
Pippi

Bericht door Pippi »

:klap:
Giechel

Bericht door Giechel »

klopt precies wat Remko zegt, het is gewoon drugs.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ritalin wordt door een hoop mensen die geen ADHD hebben (en het dus ook niet nodig hebben) geslikt als "pepmiddel".

Uitgaanswereld, scholieren/studenten die nachtenlang moeten blokken omdat ze het anders niet redden, moeders die zichzelf over de kop werken om maar de perfecte moeder te zijn (carrière, druk met de kinderen, vrijwilligerswerk en oh ja ook nog leuk en lekker slank zijn voor je man).

Oftwel, het werkt als speed voor niet ADHD'ers. Het is tenslotte ook een soort [URL="http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylfenidaat"]amfetamine[/URL].
Dus dat "niet verslavend", zou ik toch maar heel goed in de gaten houden... :cool:

(Even voor de duidelijkheid, LSD is een [URL="http://nl.wikipedia.org/wiki/Hallucinogeen"]Hallucinogeen[/URL], dat heb je niet bij Ritalin. Zijn dus middelen van een andere orde.)
E.R.

gebruik oppeppende middelen

Bericht door E.R. »

gebruik oppeppende middelen

[COLOR="Blue"]Er is al een poos niets in dit topic geschreven en ik dacht ik leg even iets voor. Ik moet er bij vertellen dat ik dit niet zo gauw aan vrienden voor zou leggen, omdat ik uit christelijke hoek kom, maar redelijk anoniem durf ik het hier wel.

(Ik heb het trouwens wel met een goede vriend hierover gehad, die hier wat 'ruimer' over denkt.)

[U]Mijn vraag is:[/U]
Stel je hebt een belangrijke dag, laten we zeggen (je eigen) [B]bruiloft[/B]. Normaal heb je geen energie om de dag door te komen. Je hebt nu al stress hoe je het ga redden.
Zou je dan een oppeppend middel [I]overwegen[/I] om toch de hele dag met goede energie door te komen?

Er zijn bijv ook lui die een XTC pilletje nemen en vervolgens een nacht door kunnen halen.. zoiets.


Zijn er mensen die hier al eens over nagedacht hebben?
Of ben ik de enige?
Ook benieuwd naar waar je de grens dan zou leggen.


Gr,
ER[/COLOR]
Kobus

Bericht door Kobus »

[QUOTE=E.R.;895574][COLOR="Blue"]Er is al een poos niets in dit topic geschreven en ik dacht ik leg even iets voor. Ik moet er bij vertellen dat ik dit niet zo gauw aan vrienden voor zou leggen, omdat ik uit christelijke hoek kom, maar redelijk anoniem durf ik het hier wel.

(Ik heb het trouwens wel met een goede vriend hierover gehad, die hier wat 'ruimer' over denkt.)

[U]Mijn vraag is:[/U]
Stel je hebt een belangrijke dag, laten we zeggen (je eigen) [B]bruiloft[/B]. Normaal heb je geen energie om de dag door te komen. Je hebt nu al stress hoe je het ga redden.
Zou je dan een oppeppend middel [I]overwegen[/I] om toch de hele dag met goede energie door te komen?

Er zijn bijv ook lui die een XTC pilletje nemen en vervolgens een nacht door kunnen halen.. zoiets.


Zijn er mensen die hier al eens over nagedacht hebben?
Of ben ik de enige?
Ook benieuwd naar waar je de grens dan zou leggen.


Gr,
ER[/COLOR][/QUOTE]

We hebben een topic met over " je grens gaan" :goed of niet ?

Afhankelijk van het middel , ga je daar heel ver over heen .
& en dat je daar waarschijnlijk langer van moet herstellen ?

(+ als het middel al niet verslavend zou zijn / dan wel het gevoel dat je weer alles aan kan )

Ik heb er dus wel over gedacht / maar geen ervaring mee :) )
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ben benieuwd of je de 1e pagina hebt gelezen, denk dat je hiervoor geen medestanders zal vinden. Denk dat je je een hoop ellende op de hals gaat halen.
Ik zou eerder zeggen ga wietthee,cake,(roken is heftiger))gebruiken, het kalmeert en je voelt je gewoon een stuk prettiger (ontspannen), is mijn ervaring
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp