Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ms en kanker

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
skip

Bericht door skip »

hallo,
ik heb besloten geen chemo te nemen,ik weet dat ik teveel mensen om
me heen het gevecht heb zien verliezen op een mensonterende manier
en dat wil ik beslist niet,ik ben heel verdrietig maar het is niet anders.
Ik ga er zeker nog wat van maken,en ik wil mijn ongeboren kleinkind zien,ik heb al 1 zonnestraal en de 2de wil ik ook vasthouden,dus er is een reden om te knokken.
het moet me lukken,falen is geen optie

liefs skip
Giechel

Bericht door Giechel »

hoi skip ik kom je knuffels brengen :knuffel: :knuffel: :knuffel:
en ik hoop zo erg dat je het K monster verslaat, ook zonder chemo.
sterkte!
maureen

Bericht door maureen »

Hoi Skip,
Ik schrok ook toen ik net je bericht las. Echt niet te geloven.

Persoonlijk zou ik, als het maar een paar weken scheelt, ook geen chemokuur nemen.

Ik heb altijd in een academisch ziekenhuis gewerkt en ik heb vaak genoeg gezien wat de kracht om te leven kan doen.

Wat enorm zwaar voor jou en je zonnestraal.
Een mooie tijd had het moeten worden en die wordt nu overschaduwd door dit bericht.

Wens jullie alle liefde van de wereld.

Liefs maureen.
Roely

Bericht door Roely »

ik hoop met heel mijn hart dat je de geboorte van je tweede zonnestraaltje gaat meemaken en dat je nog een hele lange tijd kan genieten van je gezin/familie :knuffel:

maar je bent gelukkig een vechter en dat scheelt enorm !!!

heel veel sterkte met alles :knuffel:
M&MS

Bericht door M&MS »

Oh heerlijk, ik weet niet hoelang je moet wachten, maar ik kan mij nog herinneren hoe mijn vader heeft gevochten (ook zonder chemo) om uiteindelijk zijn jongste kleinkind in zijn handen te houden.

Dat soort mijlpalen zijn belangrijk om te kunnen blijven rekken.

[IMG]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... AdIdLaNK2w[/IMG]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp