Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Spasmen: onverklaard?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Jolande;849122]Met plaatsvervangende schaamte zie ik dat onze darmdoktor Leonard nu ook op regulier al de boel gaat bekladden met zijn darmtheorie.
Op Anders Bekeken krijgt hij steeds minder bijval dus probeert hij zijn persoonlijke theorie hier te slijten, sorry daarvoor mensen die serieus over spasmen willen praten[/QUOTE]

begin jij hier nou ook al ...:boos:

voor iedereen die hier leest, MS is een foute connectie tussen darm en hoofd.

die wordt veroorzaakt door [U]en[/U] een "lekke" darm [U]en[/U] een kapotte hersen-bloed-barriere (op sommige plaatsten).

de eerste is de oorzaak van vele immuunziekten waaronder ook diabetes, de tweede is veroorzaakt door vele jaren van slechte bloedafvoer van het hoofd (CCSVI).

zie bijv ook [url]http://www.zeit.de/2012/17/M-Darm/seite-1[/url]

laat de ongelovigen allemaal maar l*llen, zij zouden moeten schamen voor hun [U]eigen[/U] opmerkingen..
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Leonard,

Ook ik zou het heel prettig vinden als jij tot je eigen topic zou terugkeren. Al die hersenkronkels kun je het best aan jouw gelovigen toepreken.....
Jolande

Bericht door Jolande »

Jaaaaaa Leonard.
Datzelfde herhaal heb je al tig keer op anders bekeken neergekwakt.
Niet alleen in je eigen topic (moet jij weten) maar ook in hele andere topics verziek je alles met ditzelfde verhaal.

Denk je nou echt dat bij regulier er meer mensen in je gekakel geloven dan bij anders bekeken?
Het zegt veel over jou en die enorme plaat voor je hoofd :cool:

Luister naar candy en ga lekker tekeer in je eigen topic en laat anderen in hun waarde ajb
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Candy;849134]Leonard,

Ook ik zou het heel prettig vinden als jij tot je eigen topic zou terugkeren. Al die hersenkronkels kun je het best aan jouw gelovigen toepreken.....[/QUOTE]

ik denk dat het wel een beetje meer is dan dat...

kijk wat er gebeurt is dat MS langzaam maar zeker ontrafelt wordt...

de autoimmuunhypothese gelooft zolangzamerhand niemand meer...

het is dan onontkoombaar dat zaken als anders bekeken en regulier in elkaar gaan lopen..

want wat is regulier? waar zit spasmen: onverklaard? het gaat allemaal in elkaar overlopen :) :) mooi toch..
slomnoel

Bericht door slomnoel »

We krijgen er schijt van. En dat zit wel degelijk in de darmen :p
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

[QUOTE=Leonard;849145]de autoimmuunhypothese gelooft zolangzamerhand niemand meer...

[/QUOTE]
Laat ik dan blij zijn dat ik tot de uitzonderingen behoor!
Janneke123

Bericht door Janneke123 »

De uitslag van de MRI heeft geen info opgeleverd over de spasmen. Wel was duidelijk dat er een flink aantal actieve laesies zijn. Mogelijk op korte termijn een predkuur.

In elk geval bedankt voor de reacties.
sill

Bericht door sill »

Bij mij hetzelfde bericht, ook veel vlekjes te zien maar krijg wel een EEG volgende week want hij denkt dat het niet de MS is die aan het rotzooien is.

Sterkte met de kuur, hopelijk werkt het
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Terecht dat Leonard hier aangesproken wordt om terug te gaan naar zijn eigen topic en niet zijn 'darmevangelie' gaat lopen verkondigen in reguliere topics. Heel vervelend.

Misschien kan de moderator daar eens naar kijken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp