Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Onverklaarbare koorts etc.

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ster deze nog even:
Een Mw haar dochter had het ook, bij haar was het de slijmlaag van de
dunnedarm die de darm beschermd weg aan het gaan
Zij moest druivesuikerpoeder overal in drinken een theelepel door heen doen en veel bouillon drinken.

Na een paar dagen was haar ontlasting weer normaal
Misschien kan je dit aan je huisarts voorleggen
Ster

Bericht door Ster »

Loes ik heb 't ook gelezen. Mag maandag ha bellen voor uitslag en zal het aan 'm voorleggen.

Hartelijk dank voor het mee helpen zoeken naar een antwoord voor mij.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Hallo Ster, ben even benieuwd hoe het gaat, heb je nog steeds koorts en weet je al wat over je darmen?
Ster

o.a. CT-scan

Bericht door Ster »

o.a. CT-scan

Hallo,

Beetje laat sorry. Veel te veel drukte aan mijn hoofd en in mijn omgeving. Werkt natuurlijk ook niet echt positief op mij in.

Ik heb nog steeds last van mijn buik. Ontlasting merk ik verder niet meer wat aan. (was maar 2 (3?) dagen wit geweest.

Maar ja heb ik vaker gehad zonder aan te wijzen eten als oorzaak.

Ook heb ik in de avond nog wel eens last van rillen van de kou en in de nacht drijf ik bijna mijn bed uit van de warmte.

Meet de temp niet meer hoor probeer gewoon verder te slapen want anders kom ik helemaal niet meer in slaap.

Overdag heb ik ook nog last van mijn buik het ene moment wat meer dan het andere.

Verder heb ik nu ook last van mijn onder rug maar dit kan komen door dat ik over mijn grens ben gegaan.

(paar scheppen wit zand verplaatst)

Ik ben trouwens helemaal vergeten het over druiven suiker te hebben met Ha. Baal ik nu wel van jammer!

Ben bij de neuroloog geweest en ze heeft na tel overleg met internist met hem opdracht gegeven voor een Abdomen CT-scan. Staat voor volgende week gepland.

Ben op 1e hulp onderzocht door Co assistent. En mag na scan bij de internist zelf op spreekuur komen.

Ook laat ik voor deze maand een ander vrouwelijk (medicijn) maar even voor wat het is zo dat ik helemaal vrij ben van van alles en nog wat.

Kan die troep er ook weer even uit misschien helpt dat wel :???:
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Je schreef 6 april dat je Ha nog contact op zou nemen met de neuro ivm
Tysabri, heeft hij dat nog gedaan en was de uitkomst nog dat het niet daar aan kon liggen?
Ster

Bericht door Ster »

[QUOTE]Je schreef 6 april dat je Ha nog contact op zou nemen met de neuro ivm
Tysabri, heeft hij dat nog gedaan en was de uitkomst nog dat het niet daar aan kon liggen?[/QUOTE]

Ze doen er aan de ene kant vaag over en aan de andere kant denken ze toch echt dat het door iets anders komt.

Maar ik mag geen Tysabri meer hebben i.v.m. de klachten nu eerst verder uitzoeken hoe of wat misschien dat ze dan wel een duidelijk antwoord kunnen geven.
Ster

Bericht door Ster »

Hallo,

Ik heb een CT-scan gehad en ben bij internist geweest.
Gelukkig niks gevonden.

Koorts en erg pijn in mijn buik heb ik reeds 2 weken niet meer gehad.

Heb je klachten gebeurt er elke keer het zelfde. Omdat er niks gevonden word. Zijn de klachten (na genoeg) over CT-scan.(Was ook al de verwachting dat er toch niks gevonden zou worden.)

Buik klachten worden op prikkelbare darm gehouden en verhoging/koorts op een bijwerking van de Tysabri.

Afspraak met neuro staat al weer gepland i.v.m. hoe nu verder.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp