Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Na de liberation: Graag alleen korte ervaringen

Alles omtrent voeding en supplementen
joge

Bericht door joge »

We dwalen een beetje af, maar de bottom-line is dat je na de liberation deze ervaring hebt. Je knapt op en je kunt je hulpmiddelen (deels) inleveren. Je loopt tegen een overijverige ambtenaar aan; hoe ga je daar mee om.

Nogmaals, no worries. B&W moet je beperkingen compenseren. Doen ze dat naar jouw mening niet, onderneem dan stappen. In de praktijk krijgen mensen vaak hun gelijk omdat de gemeenten nog veel te vaak 'ouderwets' en niet conform (letter en geest van) de nieuwe wet (de WMO) werken.

Komt goed dus! :)
vrouwvan man

één jaar na de CCSVI ingreep.

Bericht door vrouwvan man »

één jaar na de CCSVI ingreep.

Donderdag 1 Dec. is het alweer een jaar geleden dat wij glibberend door de sneeuw naar Aalst zijn geweest.

Hoe gaat het nu, nadat er 4 stenoses waren behandeld?
[B]Goed [/B]

Mijn man heeft geen terugval meer gehad en het gekke is dat het wel lijkt alsof hij de laatste tijd sterker gaat worden.

De ijs...ijs...ijskoude blauwe dikke voeten blijven mooi van kleur, lekker warm en slank.( volgens deskundigen is dit de Azygos)

Oedeem uit het gezicht en hand is niet meer teruggekomen.( Jugulars)
Geen kortademigheid meer ( Inominata)
Stoelgang regelmatig.

Wat wil een mens nog meer....een tevreden mens.
dientje

Bericht door dientje »

met mij gaat het ook wel goed, maar geen spectaluraire verbeteringen.
geen terugvallen gehad, t,blijft stabiel voor nu.

ik had gehoopt wat beter te gaan lopen, is ook wel iets verbeterd, maar ik had gehoopt op meer.

ik heb niet alles vergoed gekregen, maar toch wel een groot deel.
en daar was ik toch wel blij mee.

maar,t gaat goed.
chiel

welke ziektekosten verzekering?

Bericht door chiel »

welke ziektekosten verzekering?

Vrouw van man en Dientje, Ik ben bezig ziekte kosten verzekeringen te vergelijken en eentje die het het weghalen van welke stenose in welke ader dan ook vergoedt heeft mijn voorkeur.ONVZ van Cor staat op mijn lijstje, CZ van Joost twijfelachtig omdat het 'per vergissing' uitgekeerd was, ZZ van Tineke mogelijk maar heeft het eerste gedeelte betaald en voor de rest geen informatie, dus waar ik benieuwd naar ben :waar zijn jullie verzekerd?
groet Chiel
vrouwvan man

Bericht door vrouwvan man »

Ik stuur je een PBtje
dientje

Bericht door dientje »

ik ook
Corinne

Bericht door Corinne »

Stuur mij ook een mailtje:D . Zit ook mijn zorgverzekeraar uit te zoeken en zou best nog een keer naar Begië willen als het vergoed wordt.

Ben al wel geweest, maar zat na 3 maanden weer dicht. En ik heb het geeneens nagevraagd of het vergoed werd, want dat zit er niet in.
joge

Bericht door joge »

Ook 'mijn' CZ heeft de behandeling bij meerdere mensen vergoed (dat hoorde ik van twee 'collega'-ccsvi-MenSen bij een bijeenkomst. Maar gemakkelijk ging dat niet; er zijn heel wat brieven op en neer gegaan.

Ik heb niet het idee dat er sprake is van een duidelijk beleid. Bij mij noemden ze ooit een maximumbedrag. Op een gegeven moment kreeg ik een controle consult van veertig euro niet meer vergoed 'omdat ik boven het maximumbedrag voor ccsvi zat' :???:

Dat bedrag was net genoeg voor EEN behandeling voor de 'oude' prijs. Nu zou je daar niet genoeg aan hebben.

Vaag allemaal. Van de andere kant: ze MOGEN formeel niet vergoeden, omdat de behandeling (nog) niet algemeen geaccepteerd is. In die zin hulde voor alle verzekeraars die (achter de schermen) hun nek uit durven te steken. Inclusief CZ dus, al vind ik dat ze wel een beetje ingewikkeld en schijnbaar willekeurig doen.
goblins

Bericht door goblins »

Ik ben nu ongeveer een jaar heir nie meer geweest, en nu er weer wat rust in mijn leven is, heb ik met veel belangstelling deze topic gelezen.


Ik vind het super dat er een heel aantal mensen zo vooruit zijn gegaan, of in ieder geval enit slechter zijn geworden.

Ik hoop dat er nog meer mensen zich komen melden met het verhaal hoe het nu met ze gaat.
Orcinus

Liberation dotteren, is een déél van de oplossing

Bericht door Orcinus »

Liberation dotteren, is een déél van de oplossing

Twee jaar infusen met Gammaglobuline, twee jaar Betaferon, Twee jaar Metotrexaat, hebben mij niet laten zien en ook voelen, dat op de goede plaatsen dotteren, wél direct effect heeft gehad.

Dat vier van mijn vijf 80% vernauwingen weer zijn ingezakt, is dat die kleine wondjes weer genezen zijn, en er weer een terugval naar de oude situatie komt.

Maar als het allemaal ÓPEN blijft, kan het zuurstof-verarmde bloed makkelijker de schedel weer UIT, en terugstromen naar het hart.

MS lijkt voor MIJ, een jarenlange opeenstapeling van zuurstofverarmde bloedcellen, die niet goed de schedel UIT kunnen, en er naar MIJN indruk beschadigingen door zuurstoftekorten optreden.

Leg een halfvolle fles horizontaal en plat, en zie hoe de vloeistof (zuurstofarm bloed) terugstroomt naar de schedel, terwijl het naar het hart terug zou moeten.


[url]http://www.zamboni.tk/[/url] ( soms een reclameblokje)

[url]http://www.msnu.tk[/url]

Dr.Zamboni, Dr. Putnam, Dr. Schelling, Dr. Petrov zoeken de goeie richting op.

Dotteren, is de eerste stap naar de oplossing !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp