Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Restex

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Köln1985

Restex

Bericht door Köln1985 »

Goedemorgen,

Mijn 1ste avondje op het medicijn restex. Wat een wonderpil! Na 11 jaar geen pijn in mijn benen hebben, geen lamme voeten, geen tinteling, niks brand, geen kussen nodig tussen de benen en voeten, geen spasmes, nee gewoon niks!

Ben tot dusver er zeer over te spreken. Heb 5 uur heerlijk diep geslapen dat terwijl ik aan de cortezon lig en daarmee altijd slecht slaap.
Dus erg blij met deze 5 uurtjes en de benen zijn nog steeds rustig.
Qua bijwerkingen nog niks maar is denk ik tekort omdit met nachtje al te kunnen zeggen. Gisteren om 23.00 pas ingenomen.
Weet alleen van wikipidea dat er Duitse resultaten uitkomen en hier in Duitsland gemaakt wordt. Maar voor restless leggs syndroom helpen ze wel degelijk. Al gelezen dat sommige op hogere dosis zitten wat zou kunnen. Tot zover ik weet heb ik alleen de 25 mg pil eenmaal per dag en dat is al werkend voor mij.
Tot nu toe wil ik even mijn vreugde delen 😉