Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuwjaars bijeenkomst regio utrecht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Roely

Nieuwjaars bijeenkomst regio utrecht

Bericht door Roely »

Ik ben er een paar jaar tussenuit geweest (echtscheiding/verhuizingen) maar ik ben weer terug in de regio utrecht 😉

Het lijkt me super leuk om weer eens met een groep gezelligerds bijeen te komen in theehuis rhijnauwen in bunnik (is te lang geleden dat we met een stel pretletters een gezellige middag hebben gehad) 😊

Wie heeft er zin om op zaterdag 5 januari het nieuwe jaar in te luiden (doen we effe gek en worden bezopen van de warme chocomelk met slagroom) 😅

P.s ezeltjes aaien, speulen in het speeltuintje, varkentje spotten en nieuwjaarsduik in de kromme rijn gratis inbegrepen 😂

Theehuis Rhijnauwen
[url]https://goo.gl/maps/QyMHpLZ3npp[/url]
Roely

Bericht door Roely »

Niemand 🤔
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Het idee is erg leuk, Roely! Misschien zou ik kunnen, maar dat hangt er vanaf hoe massaal er aangemeld gaat worden. ;) Te drukke uitjes vind ik niet prettig, dus ik houd me even als reserve aanbevolen. :D
Roely

Bericht door Roely »

Is goed 😊
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik ga niet komen, maar ik gooi dit topic wel weer even omhoog. ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

...... :tralala:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp