Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI - 9

Alles omtrent voeding en supplementen
Jolande

Bericht door Jolande »

Gauw weer serieus over ccsvi, juurlink speaks :)

[url]Www.hindawi.com/journals/msi/2013/598093[/url]

En nu maar hopen dat ons leo niet weer zijn vreselijke deuntje komt herhalen, niet doen he? Zooo zonde ;)
Patricia H

Bericht door Patricia H »

Out of the box denken is niks mis mee, zouden neurologen ook moeten doen
Jolande

Bericht door Jolande »

Patricia, dit topic heet ccsvi, niet ootb genoeg?
Heb je het artikel van juurlink al gelezen? Allemaal ootb experts.
Leo fantaseert er heerlijk op los noem je dat ook al ootb? :haha:
Nogmaals, laten we wel een beetje reeel en serieus blijven :cool:
merel

Bericht door merel »

De afgelopen week waren er hier behoorlijk wat berichten geplaatst die volledig buiten de context van het hoofdonderwerp vielen, waardoor deze topic ernstig vertroebeld dreigde te raken.

Daarom is deze topic wat opgeschoond. De berichten, die vnl. door leonard geplaatst waren en de reacties daarop, zijn naar het topic [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=30046"]Nieuw concept voor MS[/URL] verplaatst.

Het kan zijn dat er nog ergens een bericht staat (of een gedeelte er van) wat er nu wat verloren bijstaat. Voor wie dit van toepassing is, je kan zelf je eigen bericht wijzigen (zowel in deze als in dat andere topic) als dat gewenst is.

Ik verzoek iedereen en met name Leonard om zich in dit topic te beperken tot berichtgeving over CCSVI. Voor andere onderwerpen zijn er genoeg lopende topics voorhanden en zo nodig kan er een nieuwe topic gestart worden.

Alvast bedankt voor de medewerking. :)
Robbie

Blood Velocity Predicts Brain Disease

Bericht door Robbie »

Blood Velocity Predicts Brain Disease

[url]http://www.medpagetoday.com/Neurology/G ... logy/39390[/url]
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=merel;914621]De afgelopen week waren er hier behoorlijk wat berichten geplaatst die volledig buiten de context van het hoofdonderwerp vielen, waardoor deze topic ernstig vertroebeld dreigde te raken.

Daarom is deze topic wat opgeschoond. De berichten, die vnl. door leonard geplaatst waren en de reacties daarop, zijn naar het topic [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=30046"]Nieuw concept voor MS[/URL] verplaatst.

Het kan zijn dat er nog ergens een bericht staat (of een gedeelte er van) wat er nu wat verloren bijstaat. Voor wie dit van toepassing is, je kan zelf je eigen bericht wijzigen (zowel in deze als in dat andere topic) als dat gewenst is.

Ik verzoek iedereen en met name Leonard om zich in dit topic te beperken tot berichtgeving over CCSVI. Voor andere onderwerpen zijn er genoeg lopende topics voorhanden en zo nodig kan er een nieuwe topic gestart worden.

Alvast bedankt voor de medewerking. :)[/QUOTE]


Merel, je maakt hier een grote fout.

Je bent een moderator, geen rechter.

ccsvi op zich is niks, alleen in context geplaatst krijgt het betekenis, en dat is een breder plaatje.

je ontzegt me dat, nogmaals een grote fout die je hoop ik ongedaan zult maken.

en ook: als moderator, laat je niet meeslepen door commentaren van anderen, waarvan de motivatie of intentie niet altijd even duidelijk is. Ik weet wel, dat is niet gemakkelijk omdat dit enig inzicht vereist in wat hier nou echt aan de hand is. daarom, bij gebrek aan dat inzicht, blijf zo veel mogelijk aan de kant.
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Patricia H;914588]Out of the box denken is niks mis mee, zouden neurologen ook moeten doen[/QUOTE]

precies..

neurologen zitten gevangen in hun eigen gedachtenwereld, dat is het probleem..
zeiler

Bericht door zeiler »

Aan Leonard had ik een vraag gesteld omdat ik denk dat het antwoord van belang kon zijn maar helaas, Merel vond het, in haar oneindige wijsheid, niet van belang voor jullie en heeft die vraag in het geheel verwijderd. Blijkbaar kan zij dat zomaar doen en waar die vraag gebleven is? Geen idee. Op grond waarvan heeft zij die vraag zomaar kunnen verwijderen? Wederom geen idee maar als iemand denkt dat deze site bedoeld is voor kennisoverdracht zal ie bedrogen uitkomen; blijkbaar is het doel van deze site 'het verhogen van de eer en glorie van Merel'.
TvG

Bericht door TvG »

Leonard heeft een geheel eigen topic waar hij over CCSVI, darmen en alles wat verder in zijn gedachten opkomt kan filosoferen.

Dit gaat over CCSVI, hoe moeilijk kan het zijn? :moe:
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=TvG;914651]Leonard heeft een geheel eigen topic waar hij over CCSVI, darmen en alles wat verder in zijn gedachten opkomt kan filosoferen.

Dit gaat over CCSVI, hoe moeilijk kan het zijn? :moe:[/QUOTE]

dit is een publiek forum, ieders mening is gelijk, dat is net de kracht.

met deze praktijken en die ruiken naar censuring ondergraaf je dat.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp