Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI - 9

Alles omtrent voeding en supplementen
Marsei

Bericht door Marsei »

[QUOTE=Leonard;914654]dit is een publiek forum, ieders mening is gelijk, dat is net de kracht.

met deze praktijken en die ruiken naar censuring ondergraaf je dat.[/QUOTE]
Censuur omdat de berichten verplaatst zijn naar het relevante topic? :???:
zeiler

Bericht door zeiler »

Tvg, wat is je punt precies? Bedoel je dat ik precies moet weten wat, waar staat en alle vragen in alle onderwerpen moet kennen? Nou, dat is dus niet zo. Jij misschien wel maar bedenk dan maar dat jij niet de norm bent waaraan alle mensen moeten voldoen. Het is niet anders. Handiger is misschien om vragen op hun plaats te laten staan of eventueel te zeggen waarheen dat is verhuisd. Hoe moeilijk kan DAT zijn?
abceetje

Bericht door abceetje »

[QUOTE=merel;914621]De berichten, die vnl. door leonard geplaatst waren en de reacties daarop, zijn naar het topic [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=30046"]Nieuw concept voor MS[/URL] verplaatst.

[/QUOTE]

Zeiler, lees en je weet het.
Nog duidelijker?
Jouw vraag staat in het bovenstaande topic op bericht 216 en het antwoord op 218.
zeiler

Bericht door zeiler »

Dankjewel ABC, ik liet me meeslepen door mijn irritatie. Sorry
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Marsei;914656]Censuur omdat de berichten verplaatst zijn naar het relevante topic? :???:[/QUOTE]

jazeker, het is een vorm van censurering.

de berichten zijn weggesneden uit het relevante topic...
Marsei

Bericht door Marsei »

Je moet niet zeiken; keer op keer is je gevraagd je berichten in het juiste topic te plaatsen.
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Marsei;914670]Je moet niet zeiken; keer op keer is je gevraagd je berichten in het juiste topic te plaatsen.[/QUOTE]

wat is dan het juiste topic? wie beslist daarover? op basis van welke criteria? nogmaals, ook jij maakt een grote fout, ccsvi alleen is namelijk helemaal niks, het is pas als dit in zijn juiste context geplaatst wordt dat het voor ons waarde krijgt. dat betreft ook, en ik zou zeggen met name, mijn visie op het geheel. maar nou stop ik voordat ik me door mijn irritaties laat leiden..
Robbie

Bericht door Robbie »

Er zijn meerdere topics om onderwerpen wat uit elkaar te houden...

Inderdaad , dat is niet moeilijk...
merel

Bericht door merel »

Hoi Zeiler,

[QUOTE=zeiler;914650]Aan Leonard had ik een vraag gesteld omdat ik denk dat het antwoord van belang kon zijn maar helaas, Merel vond het, in haar oneindige wijsheid, niet van belang voor jullie en heeft die vraag in het geheel verwijderd. Blijkbaar kan zij dat zomaar doen en waar die vraag gebleven is? Geen idee. [/QUOTE]

Lezen is ook een kunst. :ogen: Ik heb heel duidelijk aangegeven waar alle reacties naar toe zijn verplaatst.

[QUOTE]Merel vond het, in haar oneindige wijsheid[/QUOTE]

Dank je voor de complimenten. :D
TvG

Bericht door TvG »

[QUOTE=Leonard;914671]ccsvi alleen is namelijk helemaal niks[/QUOTE]
[B]Dat[/B] is het criterium; allemaal stumperds die het hier alleen over ccsvi willen hebben. Ze snappen het niet, zijn kortzichtig en degenen die het wel snappen zitten in jouw hyper intellectuele 'dit is ms' topic OK?
Dan hoef je hier ook niet meer te komen want je irriteert nogal met je gedram en verstoort het topic. Kan niet geloven dat je dat niet snapt dus het ga je goed en succes! :hand:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp