Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe vaak bezoek je het forum op MSweb gemiddeld?

Alles omtrent werk en uitkeringen
Ekster

Bericht door Ekster »

foutje;) .
HHS_Melvin

Bericht door HHS_Melvin »

Namens de projectgroep die hiermee bezig is bedankt voor de reacties tot dusver. Als aanvulling hierop zouden wij graag het volgende willen weten:

Wat zijn de voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?
Artemis-

Wat zijn de voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?

Bericht door Artemis- »

Wat zijn de voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?

Ik zit nog volop in diagnose stelling en heb behoefte aan erkenning en herkenning van mijn klachten/symptonen.
Vandaar dat ik dagelijks te vinden ben op het forum.

Aangezien artsen maar beperkt tijd hebben tot gesprek, reken ik dit forum als een grote bron van kennis en ervaringen, waarmee ik mij gedeeltelijk kan identificeren.

Daarnaast geeft het mij veel steun te beseffen dat zowel wat betreft fysieke ongemakken als wel praktische zaken er zovelen in het zelfde "zieke" schuitje zitten.

Diagnose stelling hou ik aan artsen toe, maar enig inzicht alsmede de weg naar hulp/hulpmiddelen/medicatie is op deze site wel te halen...

Warme groet,
Artemis-:)
Ekster

Bericht door Ekster »

De voornaamste reden van het bezoeken van het forum is voor mij het opdoen van ervaringen van andere mensen met betrekking tot de medicijnen die ik gebruik en verhalen over de vorm van ms die ik heb.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ik heb hetzelfde als Artemis. Ook ik zit volop in de diagnosestelling en onderzoeken. Ik heb allerlei symptomen die typisch zijn voor MS en de neuroloog noemt het mogelijk MS.

Ik zoek veel naar informatie, want ik wil leren, weten en goed beslagen ten ijs de onderzoeken en gesprekken met de neuroloog in. Mij maak je ook niet zomaar iets wijs :cool:

Daarbij vind ik het prettig om zo mijn ei wat kwijt te kunnen.
jwvans

Re Jim: Wat zijn de voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?

Bericht door jwvans »

Re Jim: Wat zijn de voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?

Hi Melvin, ik heb voor deze vraag toch even een nieuwe topic aangemaakt. ;)
Kijk [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=32457"]hier[/URL]
cu, Jim

[QUOTE=HHS_Melvin;916668]Namens de projectgroep die hiermee bezig is bedankt voor de reacties tot dusver. Als aanvulling hierop zouden wij graag het volgende willen weten:

Wat zijn de voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?[/QUOTE]
Flien

Bericht door Flien »

Mijn frequentie wisselt vaak. De ene keer ben ik er meerdere keren per dag, vooral om interessante draadjes te volgen. De andere keer ben ik weer weken afwezig. Maar gemiddeld een keer per dag denk ik...
Mira

Bericht door Mira »

[QUOTE=Sara;916526]ook gestemd.

Natuurlijk.

Ik zie dag 90% van de forumbezoekers het forum meerdere malen per dag bezoekt :)[/QUOTE]

Volgens mij is dat 90% van de stemmers, niet van de bezoekers. ..
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

zeker 1maal [I][minstens][/I]
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Kom hier wel dagelijks .. maar reageer niet vaak .

De reden waarom weet ik eigenlijk niet ;)

Denk omdat ik er zelf niet zoveel vanaf weet [/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp