Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumnieuws. Einde van mijn moderatorschap

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Floor 1953

Bericht door Floor 1953 »

Merel (vogeltje wat zing je vroeg, is de nacht niet lang genoeg)

Ik ben eind 2003 op dit forum terecht gekomen.
Er was toen veel ruzie en jij kreeg er vaak van langs.
Bewondering heb ik voor jouw optreden.

Bedankt:knuffel:
Giechel

Bericht door Giechel »

Ook ik bedank je voor je inzet voor een klus die ik een rotklus zou vinden maar die jij prima volbracht hebt.
Leuk dat je weer gewoon lekker mee gaat kleppen!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Merel, dank je wel voor je inzet al die jaren, en dank je wel voor het zorgzaam overdragen van het stokje en voor het vertrouwen in ons als nieuw team. Geniet van je nieuwe oude rol als deelnemer! ;)
Ekster

Bericht door Ekster »

Merel, bedankt voor al je werk:goed: en leuk dat je blijft als deelnemer :ja:.
josfromglos

Bericht door josfromglos »

All the best Merel.
Speedy

Bericht door Speedy »

Ook van mij een groot DANKJEWEL!:bloem:
Het is bewonderenswaardig dat je deze, niet te onderschatten, taak zo lang op je hebt willen nemen.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Het ga je goed als gewone forumdeelnemer. Bedankt dat je deze klus zolang gedaan hebt.
Annemiek

Bericht door Annemiek »

@ Merel,

:bedankt:

Dank je wel voor die 12,5 jaar moderatorschap. Dat heb je goed gedaan en dat was vast niet altijd makkelijk want bij tijden was er heel wat onenigheid en dat moet je als moderator dan maar weer zien op te lossen.

Ik zie je bijdragen als "gewoon forumlid" met belangstelling tegemoet.
Sharon

Bericht door Sharon »

Merel, bedankt voor alle uren die je in het forum gestoken hebt.

Dank je wel ook voor je vertrouwen in het nieuwe team en de goede overdracht! Wij gaan er alles aan doen om het forum op een goede manier voort te zetten!

Gezellig dat je als deelnemer op het forum blijft :)
Sara

Bericht door Sara »

Ha Merel,

ik heb het gedaan zojuist... Je 'omgekat' van moderator naar deelnemer van het forum. Met weemoed en waardering, met veel herinneringen aan onze bij periodes behoorlijk intensieve samenwerking, zeker wanneer er technische ontwikkelingen of problemen waren bij het forum.

Je inzicht en overzicht waren daarbij vaak van grote waarde!

Dankjewel dus, en fijn dat je als deelnemer bij ons blijft :).
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp