Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CBD met THC van mediwiet

Alles omtrent voeding en supplementen
pokey

Bericht door pokey »

[url]http://dutchnaturalhealing.com/nl/CBDac ... 88c70.html[/url]

deze heb ik nu, en bevalt super.
spray pompje vindt iik erg handig
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Oké, dankjewel pokey voor de info.
Neem je dat 1x per dag in, in water ofzo, of vaker per dag?

Ik ga het ook proberen;).
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

[QUOTE=RoOsJe *59;1071964]Oké, dankjewel pokey voor de info.
Neem je dat 1x per dag in, in water ofzo, of vaker per dag?

Ik ga het ook proberen;).[/QUOTE]

Sterker nog.............
Besteld en betaald en ga nu bij de brievenbus zitten wachten. :D
Maar ik ben niet ongeduldig hoor :o
Knillis

Bericht door Knillis »

Vaak ontvang je het al één of twee dagen na bestelling en betaling.

Het wordt als het goed is gewoon door je brievenbus gedaan.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Dank je wel.
Gebruik jij ook deze Cbd Knillis?
dientje

Bericht door dientje »

ziet er handig uit!
Ekster

Social Club

Bericht door Ekster »

Social Club

Pokey, ik vind die club ook helemaal niet prettig. Als iemand een vraag stelt, wordt diegene toch afgebekt met antwoorden van, lees het forum eens door, je mag er zelf ook wel wat voor doen, etc.

De beheerder heeft volgens mij niet in de gaten dat sommige mensen totaal geen energie hebben om het forum helemaal door te spitten en dat er ook mensen zijn die misschien wat minder handig zijn met de computer.

Ik vind het daar ook een hele naar sfeer.

Zelf gebruik ik sinds kort CBD-olie voor hoofdpijn. Ik heb nu al twee weken geen hoofdpijn meer terwijl ik het non-stop had de laatste tijd. Ik ben benieuwd of dit toeval is of dat het zo blijft. Ik hoop het echt.

Wat doet het voor jou, want verder merk ik er niet veel van moet ik eerlijk zeggen.
Ekster

CBD

Bericht door Ekster »

CBD

Ik zit net even op die site van Natural healing te kijken en ze zeggen dat er in dat pompje 40% CBD zit. Dat lijkt me wel heel erg veel. Meestal zit er in de olie 2, 3 ,4, 6 % en in de pasta's 10 of 16%, omdat die niet verdund zijn.

In hun pasta zit ook 16% zag ik. Hoe kan er dan in de olie of in dat spraypompje 40% zitten? Dat snap ik niet. Het is ook behoorlijk duur in vergelijking met andere sites.

Waarom hebben jullie voor die site gekozen?
Artemis-

Social club Friesland

Bericht door Artemis- »

Social club Friesland

[QUOTE=Ekster;1072003]Pokey, ik vind die club ook helemaal niet prettig. Als iemand een vraag stelt, wordt diegene toch afgebekt met antwoorden van, lees het forum eens door, je mag er zelf ook wel wat voor doen, etc.

De beheerder heeft volgens mij niet in de gaten dat sommige mensen totaal geen energie hebben om het forum helemaal door te spitten en dat er ook mensen zijn die misschien wat minder handig zijn met de computer.
Ik vind het daar ook een hele naar sfeer.[/QUOTE]

Ook mijn ervaring...helaas...ik heb op de FB site van Social Club eveneens meerdere te korte, verwijtende en soms zelfs ronduit agressieve reacties gezien :eek: op vrij normale vragen van nieuwe leden.
Kwetsbare mensen die veelal radeloos zijn in hun ziekte en de wietolie als laatste redmiddel zien...en dan afgestompt worden door de negatieve respons:o

Heb zelf ook een akelige ervaring gehad nadat ik een vraag aldaar had gesteld.
Nu ben ik niet gelijk van slag, maar het ontmoedigdt wel.

Gelukkig was ik nog assertief genoeg om hierop te reageren, waarin ik hun heb gewezen op hun gedrag en tevens mijn uitleg dat sommige aandoeningen ervoor zorgen dat bepaalde vaardigheden afnemen door ziekte (bijv. minder concentratie, opslagcapaciteit, onvermogen grote lappen tekst te lezen)

Daarnaast heb ik felle reacties gezien op goedbedoelde adviezen van anderen, ook linkjes naar bepaalde artikelen worden niet toegestaan :ogen:
Bovendien worden de legale cannabis producten (goedgekeurd door de overheid ) van de Transvaal apotheek afgekraakt, benoemd als "rommel", " gif" , "bestraald" etc.

Kort geleden heeft Social Club aangegeven de toenemende drukte op de FB site niet goed te kunnen behappen nu het leden aantal fors is gegroeid.
Zij willen nu voornamelijk op hun eigen forum de vragen gaan beantwoorden.

Social Club zet zich in voor legalisatie van medicinale cannabis.
Een zeer goede zaak, waar ik zeker achtersta...maar de omgang met (vaak) kwetsbare patiënten zou mijn inziens empathischer mogen :cool:
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Wat fijn Ekster dat het je hoofdpijn "dempt".

[QUOTE=Ekster;1072005]

Waarom hebben jullie voor die site gekozen?[/QUOTE]

Eigenlijk omdat ik het "geklooi" met spiegel enzo een beetje beu ben.

Gebruik jij de cbd+ olie van Jacob hooy, want binnenkort komt daar (gewoon in de winkel tekoop) ook een in water oplosbare versie van (las ik ergens) :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp