Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ms en kanker

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

heel veel sterkte
Roely

Bericht door Roely »

potverdomme dit is mooi k*t om het maar gewoon te zeggen zoals ik het denk !!!

ik hoop dat ze de rem erop kunnen zetten zodat je nog een tijdje langer kan leven !

ik wens je heel veel sterkte en kracht toe :aai:
Hilma

Bericht door Hilma »

Wat een verschrikkelijk bericht:( Ik wens je heel veel sterkte!
Fia

Bericht door Fia »

Heel veel sterkte!

Liefs,

Fia
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

heel veel sterkte
M&MS

Bericht door M&MS »

Heel veel sterkte.

Ik denk ook dat je Diba maar eens een PB moet sturen.
Nanna2509

Bericht door Nanna2509 »

Veel sterkte en kracht gewenst....
Luca76

Bericht door Luca76 »

... heel veel sterkte en kracht....
Diba † 11-04-2013

Bericht door Diba † 11-04-2013 »

Skip dat is zwaar balen voor je.
MS hebben is al beroerd genoeg, maar samen met kanker nog veel beroerder.

Ook ik heb longkanker met uitzaaiingen,in mijn geval naar hersenen en bijnier.
Mijn neuroloog is door een mri er achter gekomen dat er drie tumoren in het hoofd zaten en heeft me meteen laten opnemen, vorig jaar juli.

En toen is de bal gaan rollen.
Na allerlei onderzoeken is toen naar voren gekomen dat de hoofdtumor in de long zat/zit.

Neuroloog vertelde me toen dat de oncoloog de kapitein op het schip zou worden en dat hij een stapje terug deed.
Het is ook moeilijk voor ze want ieder zijn vak ;)
Maar hij wil me wel steeds zien.

Ook de oncoloog vindt het moeilijk wat nu van de chemo kwam en nu de tumor of het infuus die ik iedere keer krijg (vanwege de studie) of van de ms.
Maar uiteindelijk weet ik dat nu zelf wel en kun je dat weer bespreken met de neuro.

Ikzelf heb bestralingen achter de rug en chemo.
En doe nu mee aan een studie en dat gaat goed.

Skip heb je nog meer vragen (want dit is even in een notendop) dan mag je me gerust een pb'tje sturen als je daar behoefte aan hebt.

Heel veel sterkte met het verwerken van de eerste klap, ik weet hoe moeilijk dat is ;)

Groet,
ofthegrandpand

Bericht door ofthegrandpand »

Ik weet hoe je je voelt.
Ook ik heb de laatste maanden het nodige meegemaakt.
Ik ben 20-12 opgenomen omdat het helemaal niet goed ging. Na 3 dagen kwamen ze er achter dat er een virus in me zat en moest ik meeteen aan de antibiotica. Na diverse onderzoeken bleek dat mijn hartkleppen waren aangetast en als toetje werd er een kwaadaardig gezwel in mijn darmen gevonden.
Eind januarie ben ik in Nieuwegein aan mijn hart gehopen en half maart aan darmkanker.
Al met al heb ik op 2 dagen na 3 maanden in het ziekenhuis gelegen. Ik heb goed bericht gekregen want ik hoef niet nabehandeld te worden.
Nu moet ik begin juni door de skan omdat ze verwachten dat ik een hernia heb ( zeer been en moeilijk lopen ).
Ik leef helemaal met je mee en hoop voor je dat de behandelingen aanslaan.
Veel sterkte voor je gewenst in deze onzekere tijd.

Willemien
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp