Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Can do training

Alles omtrent werk en uitkeringen
Mariette68

Bericht door Mariette68 »

[QUOTE=belladonna;1036946]Can do is echt een cadeautje voor het leven, voor jou maar ook voor je partner.

In 1 weekend worden jullie wakker geschud .
En kan het echte leven " verbeterd " weer verder gaan.

Wie daar heen is geweest mag er niet teveel over zeggen.
Sorry... 😉

Nationaal ms fonds , can do .
Kijk ook het filmpje op you tube.[/QUOTE]

Waarom mag je er niet teveel over zeggen? Lijkt zo wel een grote geheime bijeenkomst.

Ik voel me niet prettig bij een groep mensen dus ik denk dat dit voor mij afvalt zowiezo ;-)

gr. Jet
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Op de papieren die ik ter voorbereiding heb gekregen voor het weekend van 18 maart staat ook overal onder dat de informatie op geen enkele wijze verspreid mag worden.
Ik zal in dat weekend wel eens vragen waarom er zo geheimzinnig gedaan wordt.

Verstuurd vanaf mijn SM-T535 met Tapatalk
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Hanna71;1038925]Op de papieren die ik ter voorbereiding heb gekregen voor het weekend van 18 maart staat ook overal onder dat de informatie op geen enkele wijze verspreid mag worden. [/QUOTE]
Ik ben nu heel erg benieuwd wat je na het weekend met ons gaat delen :D
Tamaartje

Bericht door Tamaartje »

Zodra ze beginnen snap je vrijwel direct waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan.
Tenminste dat had ik dus wel.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=Jrs77;1038931]Ik ben nu heel erg benieuwd wat je na het weekend met ons gaat delen :D[/QUOTE]

Ik ook!!

[QUOTE=Tamaartje;1038943]Zodra ze beginnen snap je vrijwel direct waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan.
Tenminste dat had ik dus wel.[/QUOTE]

Nou, nu word ik toch wel heel nieuwsgierig!
Nog tweeënhalve week te gaan! Ik ga jullie alles vertellen wat mag!
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik vind het nog steeds super dapper dat je het gewoon doet en wel ziet wat het gaat brengen. :girlpower:
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Dankje, Knillis. Ik hou wel van een uitdaging. En ik geloof echt wel dat ik er wat uit kan halen waar ik wat aan heb. Al is het maar een opmerking die anders bedoeld is, maar waar ik mijn eigen interpretatie aan geef.
Niet geschoten is altijd mis.
En als ik het echt vreselijk vind, dan ben ik in een mum van tijd weer thuis.
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=Hanna71;1038979]
Niet geschoten is altijd mis.
En als ik het echt vreselijk vind, dan ben ik in een mum van tijd weer thuis.[/QUOTE]

Zo denk ik ook (meestal)...:goed:
Succes Hanna.
Tamaartje

Bericht door Tamaartje »

Hanna, met diezelfde instelling ging ik er ook naar toe.
Wat ik me af vraag, wat verwacht je er zelf van?
Je vraagt onze mening, maar ik ben eigenlijk erg nieuwsgierig wat je er van verwacht. :D
Moeilijke vraag, ik weet het.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Heb ik jullie om een mening gevraagd? Zou kunnen hoor, maar dan ben ik dat vergeten...:???:

Ik zag de vraag van iemand anders en die persoon werd doorverwezen naar dit topic. Vervolgens ben ik daar gaan posten. Zou best kunnen dat ik daar een vraag heb gesteld... zal het straks eens allemaal teruglezen.

Eigenlijk heb ik me al redelijk snel aangemeld (na een oproep) zonder eigenlijk goed te weten wat het inhield. Nogal impulsief dus.
Ik had al veel enthousiaste verhalen gelezen, maar mijn gevoel zei dat het misschien wat te "Amerikaans" was.

Maar omdat ik merk dat ik nog in het verwerkingsproces zit (anderhalf jaar geleden viel voor het eerst de term MS, de officiële diagnose heb ik nu 1 jaar) en dit leek me wel iets kunnen bijdragen aan het leren omgaan met de ziekte en de diagnose.

Na wat ik er inmiddels over gelezen heb, verwacht ik dat dit weekend vooral bedoeld is voor mensen die in de "slachtofferrol" (of negatieve spiraal) zijn terecht gekomen en er bij gebaat zijn daar weer ut te komen om te ontdekken dat ze meer (aan)kunnen dan ze inmiddels zijn gaan geloven. Een soort oppepcursus ofzo.

Bij mij is (tijdens een revalidatietraject) gebleken dat ik juist heel erg afgeremd moet worden, omdat ik juist veel te hard van stapel loop, nogal in de ontkenning schiet dat er heus niks met me aan de hand is en ik de hele wereld wel aan kan. Ik moet juist leren dat mijn grenzen dichterbij liggen dan ik soms denk.

Wat dat betreft zit ik daar denk ik niet helemaal op mijn plek. Maar dan nog zal ik er vast dingen uit kunnen halen en zal het me vast wat opleveren. En wellicht helpt het me toch om alles verder te verwerken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp