Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Pech voor Brammetje en een uitgeputte eend.......het gaat de goede kant op. :)

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
fozzie

Bericht door fozzie »

Het zit jullie ook echt niet mee ... Ik hoop van harte dat het met Bram langzaam bergop zal gaan en dat er niet iets anders bij is gekomen.
Kaartje onderweg voor een toffe peer!
eendje

Bericht door eendje »

Super. :) Steeds meer fanmail om op te hangen. ;) Hij vindt het echt leuk. :)
eendje

Bericht door eendje »

Bram was blij met de post van de Sint, Fozzie. :D

Vandaag naar de fysio geweest en hij heeft veel ingeleverd aan kracht, conditie, evenwicht.
Wel logisch, als je even weinig kunt doen.
Tweede deel test volgende week, want alles in een keer was te zwaar...
Ondanks de pijn en vermoeienissen vond Bram het wel erg leuk om weer eens te ``sporten``
Advies is om vooral twee keer in de week te zwemmen. We deden nu meestal 1 keer.
Ik kan mijn borst nat maken.... ;)
fozzie

Bericht door fozzie »

Het zal weer tijd nodig hebben ... gelukkig gaat hij graag zwemmen. Hoe is dat voor moeder? (ik heb het ook een tijd 1x per week geprobeerd en de beweging zelf was fijn maar het gedoe van reizen van en naar het zwembad hield ik niet vol. Kunnen jullie zelf of moet je met taxi of zo?)
Succes!
eendje

Bericht door eendje »

De reden dat we het tot nu toe maar 1 keer per week deden, is dat ik het erg vermoeiend vind en ook dat we in de kou op de scoot er naar toe moeten.
Ik zal mijn programma er op aan moeten passen dat er twee keer in de week topsport bij komt. ;) En tegen die kou kunnen we ons dik inpakken. Wel veel extra werk in het kleedhokje. :moe:

Dat blije hoofd van Bram in het zwembad is het wel waard. :D
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Heel veel sterkte Eendje en Bram natuurlijk ook.

Valt niet mee hè als je zorgen hebt over je kinderen!

:knuffel::aai:
eendje

Bericht door eendje »

Gisteren alweer post voor Bram. Geweldig hoor ! :)

En gisterenavond pakjesavond. Sinterklaas heeft Bram goed voorzien van superhelden. Die kun je nooit te veel hebben als kleine held in moeilijke tijden. ;)

[IMG]http://i61.tinypic.com/2q8ygdv.jpg[/IMG]

[IMG]http://i57.tinypic.com/5ulid0.jpg[/IMG]

Gelukkig had Sint ook aan een grote zachte knuffelbeer gedacht, want knuffelen doet ook wonderen. :knuffel:
eendje

Bericht door eendje »

Sinds een paar weken gaat het gelukkig weer de goede kant op met Bram. :)
We zijn er nog niet, maar de rolstoel is oudjaarsdag teruggebracht en sinds 1 januari hoeft Bram nog maar 2 diclofenac op een dag te nemen.
Hij is met vertrouwen het nieuw jaar in gegaan en wij daardoor ook.
Natuurlijk nog even spannende tijden, maar hij kan zijn activiteiten weer opbouwen en heeft deze week ook al een keertje kort gefietst.
Alleen nog een beetje oppassen dat onze enthousiasteling het niet overdrijft, want dat wordt nog wel bestraft..... Gelukkig is de pijn dan van korte duur.

Met twee keer fysiotherapie per week is de hoop dat hij weer voldoende kracht en conditie op bouwt om te kunnen gaan voetballen. Hij moet alleen nog leren om weer echt goed te rennen, want dat is nog wat lastig.

Hoe dan ook.......het begint er weer op te lijken. ;)
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Wat fijn dat het nu de goede kant op lijkt te gaan!
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Fijn dat het weer de goede kant op gaat en dat Bram langzaamaan weer wat actiever kan zijn. Ik duim dat de stijgende lijn zich voortzet en dat er niet weer nieuwe dip komt!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp