Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ervaringen open MRI, verzet naar 2 mei

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
iDreams

Bericht door iDreams »

Hahaha, volgens mij helpen we elkaar niet makkelijker door die MRI, met al onze angsten op een rij!

Inderdaad, overgeven als je op je rug ligt met je hoofd vast moet ik ook niet aan denken! :(
Billy

Bericht door Billy »

Wat fijn dat ze zo lief voor je zijn :).

Ik heb altijd juist het tegenovergestelde probleem :ogen:. Ook niet erg handig :nee:.

Lijkt mij ook absoluut niet fijn dat je het al zo ver vtv weet!! Bij mij is dat gelukkig vaak maar een week ofzo.
Nanna2509

Bericht door Nanna2509 »

Deze afspraak is al in januari gemaakt, de scan van december moest een half jaar later herhaald worden. Het blijft vervelend... Maar ik denk maar zo: liever een MRI dan weer een lumbaalpunctie.... pffff...

Wat ik in de week voor de MRI doe, is visualiseren dat ik erin lig. Dus met ogen dicht op bed liggen en me voorstellen dat het een enorme herrie is en rustig naar mijn buik ademhalen. Heb alleen geen idee of het helpt. :p
Tamaartje

Bericht door Tamaartje »

Ik heb gebeld met Mill. Was het zat, wilde weten of er echt verschil zat in de hoogte.

Dat is dus niet het geval.

Dus het zit in m'n kop :D
Billy

Bericht door Billy »

Haha :goed:.

Ik heb wel ooit in de wcrol ook een MRI van mijn wervelkolom gehad. Toen lag ik wel hoger, en ook hard geroepen dat doe ik nooit meer!!
pokey

Bericht door pokey »

nou eerst om 13 uur xray van nek genomen, geen idee waarom, maar goed.
daarna van 13.30 tot 14.30 in de wc rol, oogjes lekker dicht gehouden een uur lang.
had 2 oxa gehad dus thuis van 15.30-17.30 geslapen op de bank en vanaf 22.30 in bed.
sterk spul he????????:haha:

gevraagd of in nieuwe ziekenhuis (isala zwolle) een open mri komt, wisten ze niet, maar zeiden dat een open mri minder goed ms plekken ziet dan gesloten.
ach ja dan maaar stoned in de wc rol. lukt wel.

vanmiddag dvd met de foto's opgehaald en net bekeken.
kan er geen kaas van maken, maar we horen het maandag wel.

ben vandaag nog steeds slap in lijf van de oxa, net een schub gevoel, vannacht maar geen diazepam. kijken of ik morgen weer fit ben.
Billy

Bericht door Billy »

Fijn dat jij het ook weer getrokken hebt :goed:.

Dat van die MS plekjes zou misschien wel kunnen kloppen. Je hebt steeds sterkere MRI's die betere 'foto's' kunnen maken. Misschien dat een open MRI standaar minder is :weetniet:.

Hij was iig wel sterk genoeg voor mijn sleutelbos :haha:.

Hoop dat je schubgevoel snel weg is!!
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Blij dat jullie het allebei weer achter de rug hebben en dat het allemaal goed is gegaan :knuffel:
Lucy

Bericht door Lucy »

[QUOTE=SannieBannie;847460]Blij dat jullie het allebei weer achter de rug hebben en dat het allemaal goed is gegaan :knuffel:[/QUOTE]

Inderdaad, zeker fijn dat het bij iedereen goed is gegaan.

Nu is het afwachten op de uitslag,

Sterkte :knuffel:
HennieW

Bericht door HennieW »

[QUOTE][/QUOTE]Volgens mij hebben ze in Hardenberg een open MRI.

Hennie
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp