Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ervaringen open MRI, verzet naar 2 mei

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
pokey

Bericht door pokey »

ik heb gehoord Amersfoort heeeft open mri.

is maar 3 kwartier van zwolle(nog niet eens)

Wad'n disneyfan .......... woon je in zwolle???of alleen ziekenhuisbezoeker zwolle?

lijkt me zo gezellig wat meer ms-érs in mn stadje te kennen en pers. te ontmoeten.

ga over twee weken naar t lemele weekend en ontmoet dan een boel forummers in t echhie . zin in !!!

die sleutelbos billy, hilarisch !!!!!
Billy

Bericht door Billy »

Kan ook wel om mijn geitenactie lachen :D
iDreams

Bericht door iDreams »

@pokey: Heb je een PB-tje gestuurd! :)
Blom

Bericht door Blom »

[QUOTE=Billy;847701]Kan ook wel om mijn geitenactie lachen :D[/QUOTE]

:D

Weet je zulke dingen heb ik nou nooit :o .
pokey

Bericht door pokey »

--------------------------------------------------------------------------------
Om 11.15 binnen bij neuro......................... ...........

ik had de DVD van de mri al in huis en met aandacht bekeken en er van overtuigd dat ik een beste hernia heb.

zegt mijn neuro;, de hernia die in okt 2009 was geconstateerd, maar met de mri van mei 2010 kleiner werd, is nu weer groter en een wervel lager zit ook een kleine hernia. Ik wil eerst de neuro chirurg er naar laten kijken, want ik durf niet te zeggen of je mobiliteits klachten van de hernia komen of van de ms.


dAT ROEP IK VERDORIE AL TWEE JAAR, IK HEB EEN HERNIA, DIE HOORT ER NIET, WAAROM SCHUIVEN JULLIE ALLES OP DE MS!!!!

Was ook een plekje in hersens bij gekomen, dus de ms heeft vanaf okt 2009 niet stil gestaan.
maar toen ik vroeg of hij mijn mobiliteits achteruitgang kon linken aan de ms plekken en wat t e doen qua tysabri....................

toen was ie stil en zei ie alleen...................eerst de neurochirurgs z'n oordeel en dan zien we weer verder.

Dus tysabri beslissing is nog ff uitgesteld eerst volgende week dinsdag de chirurg....................... ............
Billy

Bericht door Billy »

Je kunt dus gelukkig al wel snel naar de chirurg :ogen:.

'Fijn' dat je eindelijk je gelijk krijgt, vind het ook heel slecht als ze automatisch alles op de MS zetten :slecht:.

Veel succes volgende week!
Billy

Bericht door Billy »

[QUOTE=pokey;847441]

gevraagd of in nieuwe ziekenhuis (isala zwolle) een open mri komt, wisten ze niet, maar zeiden dat een open mri minder goed ms plekken ziet dan gesloten.[/QUOTE]

Vergeet iedere keer hier te schrijven, denk er wel aan maar dan vergeet ik het weer :stom:.

De MRI van mijn open MRI was dus veel beter :???:.

Ze liet ze langs elkaar zien en dat was echt opmerkelijk. Plekjes veel witter en ook het contrast van de 'foto' veel helderder!!
pokey

Bericht door pokey »

da's raar??
ach ja ieder ziekenhuis heiligt z'n eigen spulletjes waarschijnlijk.
ik zie ook qua helderheid goed verschil tussen zwolle en umcg. laatste is beter.

dinsdag bij chirurg geweest en t was maar een ietsie pietsie mini hernia en tevens een wat smal wervelkanaal.
maar klachten kon ik er volgens hem niet van hebben.:???:

Ikke huilen , spanning werd me te veel, dus toen zei chirurg, nou als het zoveel onrust bij je geeft haal ik hem wel weg.:p

Ik wordt dus geopereerd, en hoewel ik t eng vindt (t is geen moeilijke operatie, maar er is altijd een risico en met 2 uur volledige narcose) ben ik toch blij.
Billy

Bericht door Billy »

Haha hij heeft een zwak voor huilende vrouwen :haha:.

Het is natuurlijk niet grappig, maar zie het helemaal voor me ;).

Fijn dat je toch geopereerd wordt, en hoop dat dit je klachten daarvan zal wegnemen :bidden:.

Hopelijk tot overmorgen :D.
pokey

Bericht door pokey »

yep, vrijdag kletsen we verders !!!!!!!!!!!!
heb er schik van !!!!!!!!!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp