Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ervaringen open MRI, verzet naar 2 mei

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Billy

Bericht door Billy »

Weekend of de operatie?
pokey

Bericht door pokey »

haha van t weekend heb ik schik
van de operatie sch(r)ik...................
ben blij dat de operatie door gaat, maar knijp de billen wel samen hoor...........
edkoster

actief jc virus bij begin tysabri

Bericht door edkoster »

actief jc virus bij begin tysabri

hallo mijn vrouw is begonnen met tysabri en begint volgende week aan haar 4e kuur.
intussen is haar bloed getest en wat blijkt .... dat jc virus is actief (uit slaap stand)
het was al actief voor dat ze begon aan de tysabri blijkt nu.
kan iemand ons duidelijk maken wat dit eigenlijk inhoud want ik lees alleen op het forum dat de meesten jc virus niet hebben laat staan dat het actief is.
haar neuroloog wil haar om de 3 maanden een mri laten ondergaan om het in de gaten te houden.
wat we hier en daar lezen dat de kans dan verhoogd is om pml te krijgen en als ze dat ontdekken dat ze dan een bloed zuivering moet ondergaan en anders chemo maar ook lees ik dat als je chemo hebt gebruikt dat je dan geen andere medicijnen meer kan gebruiken.
kort om veel vragen dus is er iemand hier die wat meer weet?
alvast bedankt
M&MS

Bericht door M&MS »

Wie is haar neuro eigenlijk?

Het lijkt erop dat hij weinig weet van Tysabri en PML.
Je kan wel iets zien aan een MRI, maar eigenlijk niet of iemand PML heeft, tenzij er al van jaren beelden beschikbaar zijn.

Dan kan je een wijziging zien die bijv. niet past bij de klachten, of het verloop.

De enige echte manier om geregeld te controleren op PML is de ruggeprik.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp