Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Terry Wahls: Intensive nutrition, progressive exercise, and neuromuscular stimulation

Alles omtrent voeding en supplementen
drelies2

Bericht door drelies2 »

Dat begreep ik ook Ellen.

Als Terry Walsh methode echt werkt zouden neurologen dat toch voor moeten schrijven?

Want ik geloof echt dat neurologen de geneesmiddelindustrie spekken.
En zeker niet allemaal!
Leonard

Bericht door Leonard »

ik denk dat neurologen niet begrijpen wat MS is!

en dus dat ze zo maar wat doen...

pas als je begrijpt hoe het in elkaar zit kun je gericht een therapie opzetten.

hoe het in elkaar zit staat hier: [url]http://www.thisisms.com/forum/general-d ... 27300.html[/url]

dit is niet gemakkelijk te begrijpen of te overzien, zal zelfs voor de gemiddelde neuroloog moeilijk doorheen te komen zijn.

je hoeft me niet te geloven maar ik denk dat uiteindelijk de experts er ook niet omheen kunnen...
Tom1977

Bericht door Tom1977 »

[QUOTE=Leonard;1038692]ik denk dat neurologen niet begrijpen wat MS is!

en dus dat ze zo maar wat doen...

pas als je begrijpt hoe het in elkaar zit kun je gericht een therapie opzetten.

hoe het in elkaar zit staat hier: [url]http://www.thisisms.com/forum/general-d ... 27300.html[/url]

dit is niet gemakkelijk te begrijpen of te overzien, zal zelfs voor de gemiddelde neuroloog moeilijk doorheen te komen zijn.

je hoeft me niet te geloven maar ik denk dat uiteindelijk de experts er ook niet omheen kunnen...[/QUOTE]
Leonard, ik denk dat je de gemiddelde neuroloog niet hoog hebt zitten

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
drelies2

Bericht door drelies2 »

Ik bedoelde dus dat neurologen echt niet! de geneesmiddelenindustrie spekken!
Tom1977

Bericht door Tom1977 »

[QUOTE=drelies2;1038702]Ik bedoelde dus dat neurologen echt niet! de geneesmiddelenindustrie spekken![/QUOTE]
Daar twijfel ik aan, ik hoop het ook niet, maar volgens mij krijg je als neuroloog veel bonussen als je bepaalde geneesmiddelen voorschrijft!

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
MarcC

Bericht door MarcC »

Ik ken dus wel verhalen van mensen die door dit Wahls-dieet zijn opgekapt. Zelfs van redelijk dichtbij: een vrouw van een collega. Dus ik waag het er gewoon op, nou ja, wagen, je hebt weinig te verliezen. Alleen maar geen resultaat of winnen. En ik wil niet hulpeloos afwachten.

Wat neurologen betreft, die zullen en kunnen alleen maar wetenschappelijk bewezen dingen voorschrijven. Wordt best lastig om zo'n dieet wetenschappelijk te bewijzen. Of het nu echt zo is dat neurologen vooral voorschrijven wat de farmacie wilt (vanwege financiele belangen), ik weet het niet.

groetjes, Marc
Ellen Hamming

Drelies2

Bericht door Ellen Hamming »

Drelies2

Ik denk het dus wel drelies. Werk in apotheek.Door de fabrikant werden in het verleden bonussen uit gereikt aan artsen,als ze een bepaald middel voor schreven.Ik denk ook wel dat Leonard gelijk heeft.En MarcC: hebben deze mensen dan ook eerst "chemo"gehad?? En dan de voeding aanpassen??
Robbie

Bericht door Robbie »

Als je terry wahls echt goed wilt doen, zal je je eerst in de materie moeten verdiepen. Ook hier geldt dat het geen 'one size fits all' is.
En over chemo....er wordt hier soms over gesproken alsof het een asprientje is.

Een goede chemotherapie is een therapie waarvan vooraf is bepaald wat, welke dosis en frequentie benodigd is.
Plus, het hier bejubelde rituximab onderdrukt ebv, roeit het niet uit.
Na stoppen stijgt de ebv waarde weer. Er is gewoon geen middel wat ebv de nek omdraait.....was het maar waar.

Het boek van terry wahls is een noodzaak als je het goed wilt doen....
Ellen Hamming

Robbie

Bericht door Ellen Hamming »

Robbie

Zeker geen aspirientje.!! lijkt me heavy.
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Tom1977;1038701]Leonard, ik denk dat je de gemiddelde neuroloog niet hoog hebt zitten

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk[/QUOTE]

ik zag hard werkende neurologen, zij kunnen er ook niks aan doen, ze hebben het gewoon verkeerd geleerd.

het systeem zit fout, dat moet veranderen. de gemiddelde neuroloog kan daar niks veranderen. dat moeten anderen doen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp