Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Marina schreef: 28 jul 2023, 12:59
Heb je al iets gehoord @AngelNoa ?
Nee helaas...ik denk dat het nu sowieso stil ligt ivm vakanties 🤷🏼‍♀️

@Qanuk00 ik geloof niet dat je zelf je consulent kunt kiezen hier. Degene met wie ik de laatste jaren contact heb gehad ligt me niet zo. Ik was vergeten dat die ander er was. Maar die is nu -evenals de ergo- met vakantie.
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Jammer :hmmm:.. het zou wel zo fijn zijn geweest als je na zo'n bericht snel wat hoort.. Jammer dat je dit nou net in de vakantieperiode te weten moest komen. Hoop voor je dat het na de vakantie allemaal vlotter loopt :bidden: !
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

tnx ik hou jullie op de hoogte ;-)
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Ondertussen....

afgelopen dinsdag toch nog weer even contact gezocht met Welzorg om te vragen wanneer zij de aanvraag nou precies hebben gehad. Ik wil alles opschrijven zodat ik zelf de data en verhalen uit elkaar kan houden... :roll:

eerst via messenger, daar werd me verteld dat de aanvraag 31-5 bij Welzorg binnen was. Waaaat?!
Toen maar weer gaan bellen...dame heeft het nagevraagd en inderdaad; de aanvraag was er 31-5, de goedkeuring 21 juni (waaaaat?!).
Volgens haar zou ik waarschijnlijk binnen een paar dagen gebeld worden over de levering binnen kort. Als ik niks hoorde moest ik vrijdag maar weer even bellen.

U snapt het al...gister hing ik wéér met Welzorg aan de telefoon. Weer een ander verhaal; de fiets is nog helemaal niet bij hun geleverd door van Raam. De aanvraag naar van Raam is 20 juni geweest. Dus verwachtte levering hier is toch die 16 okt... :cry:

Maar ik dacht; jaaa dat kunnen jullie bij Welzorg wel zeggen, ik ga mooi eens kijken wat Van Raam zélf zegt! ;-)
Dus ik daar weer heen gebeld. Ook daar kreeg ik te horen dat de fiets 20 juni is aangevraagd. Er is een levertijd van ca 11 weken momenteel :shock: . Dus ik rekenen vanaf 20 juni...dan is het nu dus 6 weken...en 11 weken is ca 5 sept. Zucht. En dan issie pas bij Welzorg en dan moet hij nog hier komen. Dus ik ben er klaar mee; voor half sept hoef ik nergens op te rekenen... :moe:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Wow.. hier begrijp ik helemaal niets meer van :ster: ! Balen zeg :( !

Hier ook nog steeds problemen trouwens met het (terug)krijgen van de fiets (van de reparatie bij Van Raam)..
De laatste keer dat ik belde met Meyra, stelde ik toevallig ook voor dat ik Van Raam zelf zou bellen hierover (ook omdat ze eerder zei dat ze "wel duizend telefoontjes per dag krijgen"). "Nou", zei Meyra toen, "dat heeft geen zin, daar wordt het niet sneller van".
Denk dat ik nu toch ook maar eens Van Raam zelf ga bellen..

Is jou nog duidelijk geworden misschien waarom er momenteel zo'n lange levertijd is voor de Easy Go?
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

gewoon bellen hoor! Ook al schiet je er niks mee op, dan heb je wel rechtstreeks de juiste aan de lijn was mijn gedachte in elk geval. Ook zij kunnen om de waarheid heendraaien, maar in mijn geval hecht ik meer waarde aan wat Van Raam zegt dan wat Welzorg zegt...

Nee geen idee waarom het lang duurt. Die jongen van Van Raam die hier was had het over en levertijd van 6 tot 8 weken, dus daar ben ik van uit gegaan. Toen ik 31 mei de goedkeuring kreeg, heb ik uit voorzorg 8 weken geteld en kwam daarmee uit op eind juli/begin augustus. Ok, daarbij had ik geen erg (er wordt je ook niks verteld he!) dat het eerst naar Welzorg moet, maar goed. Die zeggen nu dat op 20 of 21 juni binnen te hebben gehad, dus dan nog zit je met 8 weken niet aan half oktober. En nu gaven ze bij Van Raam 10 weken aan; ook dán zit je niet aan half oktober :huh:

Ik weet alleen dat de Easy Go niet heel vaak voorkomt, vandaar wellicht langere levertijd? Maar de Easy Rider Compact zou nóg langer duren dus...zucht. Het komt goed, ik wacht heel geduldig af. Ga ondertussen maar kijken of ik mijn tuinpoortje aan kan passen. De fiets past er door maar 100cm ipv 90cm is wel fijner ;-)
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

AngelNoa schreef: 06 aug 2023, 06:58...Ga ondertussen maar kijken of ik mijn tuinpoortje aan kan passen...
Het blijft een vaag verhaal dus. Vervelend! Knap dat je het geduld nog kunt opbrengen :thumbup:!
Lukt het met het aanpassen van het tuinpoortje?


Ik heb zelf ondertussen naar Van Raam gebeld. Blijkt dat ze niets kunnen nakijken als ze geen nummer hebben waaronder de fiets naar Van Raam is gestuurd want de fietsen komen op nummer binnen.. :stil: Dus ik vroeg maar naar momenteel bekende algemene oorzaken van vertraging in reparaties bij hun. De bouwvak werd genoemd (maar dit speelt al vanaf mei.. :? ) en dat onderdelen moeilijk te verkrijgen zijn.
Enfin, Meyra dus maar weer gebeld voor het reparatienummer. Resultaat: Meyra mag het nummer niet doorgeven aan clienten :roll:, maar ze wisten wel te vertellen dat de reparatie "een enorme vertraging heeft opgelopen" (goh.... :tralala:).
Heb nu voor de vierde keer een nieuwe datum gekregen waarop wordt verwacht dat de fiets bij Meyra terug is. Nou, we gaan het zien..
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

@Marina tja knap...ik heb geen keuze immers :weetniet: Het tuinpoortje is en drama, want ik had bij vidaxl besteld en daar gaat werkelijk alles mis wat mis kan gaan.

klopt van dat nummer bij van Raam. Moest ik ook hebben, maar omdat er weinig Easy Go in bestelling gaan en ik wel wist wanneer hij aangevraagd is, kon ze het terug vinden. Maar echt niet normaal hoor dat jij ook nog steeds niet weet waar je aan toe bent :-( En dat verhaal van vertraging door bouwvak kennen we onderhand wel...wat je zegt; dat speelde ik mei nog lang niet :ogen:

succes met afwachten maar weer
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

@AngelNoa
Nou ja, omdat je schreef dat je "heel geduldig afwacht" dacht ik: nou knap! Je had immers ook kunnen schrijven - en terecht - dat je geduld compleet op is bijv. ;).

Wat balen van het tuinpoortje! Het zit je ook niet mee zeg :(. Heb er zelf weleens wat besteld en dat ging gelukkig wel goed, maar las later heel wisselende reviews over de producten en service van VidaXL.
Hoop voor je dat het toch nog in orde komt! (Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? In de reviews staan daar ook wel goede ervaringen mee. Misschien, hopelijk, heb je daarmee wel geluk.)

OK dus dat is wel de normale werkwijze met die nummers bij Van Raam.
De mevrouw aan de telefoon zei ook dat ruim 3 maanden wachten niet normaal is overigens. Nou zit daar de tijd van de (mislukte) reparatie bij Meyra natuurlijk ook nog bij in en ik weet niet wanneer ze de fiets naar Van Raam hebben gestuurd..

succes met afwachten maar weer
Dank je en jij ook nog!
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Qanuk00 »

Jeetje zeg, wat een gedoe bij jullie!! Zo anders dan mijn verhaal ... :huh:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp