Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lieve jonge Manja (Jip), is op 10 december 2014 in Lelystad, overleden ... xxx

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Ilone

Bericht door Ilone »

Fijn Thea dat je even een berichtje achterlaat hier.

Ik denk veel aan jullie..... Wil jullie ondanks alle verdriet fijne dagen toewensen....

Lieve groetjes Ilone :knuffel::knuffel:
Annejolein

Bericht door Annejolein »

[I][COLOR="RoyalBlue"]We zullen Manja nooit vergeten, daarom nemen we de herinneringen aan haar, mee van het oude naar het nieuwe jaar[/COLOR][/I]

[IMG]http://i61.tinypic.com/255tmr8.jpg[/IMG]

[I][COLOR="RoyalBlue"]Annejolein[/COLOR][/I]
vlindie

Bericht door vlindie »

Daar sluit ik mij graag bij aan.........:lief:
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Absoluut!
jip † 10-12-2014

Alle goeds voor 2015

Bericht door jip † 10-12-2014 »

Alle goeds voor 2015

Lieve mensen,
Ik wens jullie een goed 2015 en hoop van harte dat de gezondheid daarbij zijn/haar beste beentje voorzet.

Mijn man en ik zijn onder de indruk hoe jullie met ons meeleven en Manja een plek in jullie hart hebben gegeven.

Wij missen haar enorm en praten over hoe zij in het leven stond en alle herinneringen die daarbij steeds naar boven komen.

Het gaat jullie goed.

Hartelijke groet,
Thea Laffra
Billy

Bericht door Billy »

Ik heb vannacht nog veel aan jullie gedacht, oud op nieuw was altijd dubbel feest natuurlijk. Wat zal dat extra moeilijk geweest zijn... Veel sterkte vandaag.
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Voor jullie ook een goed en gezond 2015

en koester die mooie herinneringen

:knuffel::knuffel::knuffel:
[/COLOR][/B]
lotje

Bericht door lotje »

Lieve Thea & familie,

In 2015:

Dat de mooie herinneringen aan Manja, de leegte pijn en het verdriet in jullie harten mogen verzachten!

:knuffel:
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Vandaag was je verjaardag ...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp