Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Jaaropgave UWV al binnen ?

Alles omtrent werk en uitkeringen
Billy

Bericht door Billy »

Ja een foto van de schrijver :D. Maar misschien kun je het wel door het plastic heen lezen :haha:...
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Ik heb plaatje bekeken en een beetje gelezen :haha:
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Het UWV-tijdschrift is vandaag op de mat gevallen, maar nog steeds geen jaaropgave...
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Ik ben maar even naar de UWV-site gegaan en heb via 'Mijn UWV' de jaaropgave geprint en opgeslagen...
M&MS

Bericht door M&MS »

JAAAA! hij zat vandaag in de post.

Maar ik vraag mij af of ik nog wel veel af te trekken heb.:hmmm: :weetniet:
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik kan mijn extra ziekekosten inderdaad niet meer aftrekken. Tot 2011 waren wij als samenwonende partners geen fiscaal partner. De ziektekosten konden van mijn inkomen (WAO) worden afgetrokken.

Vanaf nu mogen wij gaan fiscaal partner meer zijn (eigen huis en samenlevingscontract), en dus scheelt dat bijna 1500 euro teruggaaf dit maal omdat kosten en inkomens opgeteld worden.

Nu zou ik eind van het jaar nog wel recht hebben op de WTCG vergoeding maar ook dat is voor de laatste keer want de inkomens zijn opgeteld net boven de grens die dan gaat gelden.

Toch wel een forse aderlating!
E.R.

Bericht door E.R. »

[QUOTE=M&MS;833655]JAAAA! hij zat vandaag in de post.

Maar ik vraag mij af of ik nog wel veel af te trekken heb.:hmmm: :weetniet:[/QUOTE]

[COLOR="Blue"]Hier ook binnen!

Valt er nog wat geld te halen bij de belastingdienst voor 'ons'?

Gr,
E.R.[/COLOR]
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

E.R. kijk voor aftrekposten van de belasting eens op: [url]www.meerkosten.nl[/url]

groetjes. Annemarie
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Nog steeds geen envelop van het UWV in de bus...

Ik heb de jaaropgave wel gedownload van de UWV-site (Mijn UWV), maar het is wel raar dat ik nog steeds niks via de post heb gehad. Maandag maar eens bellen.
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

mijn dochter heeft hem wel !! nu ik nog :D

ze sturen voor 1 maart dus heb nog een paar dagen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp