Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Tuin Balkon en Terras topic deel 3

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Update van "wat het ook is".... :haha:

[IMG]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A1D78EE[/IMG]
Suzan

Bericht door Suzan »

Hm. Het begint nu verdacht veel op een (water)meloen te lijken. :haha:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

:haha::haha::haha: Neeee, hier heb ik veel aan! :ogen: Maar het geeft dus wel aan dat mijn twijfels niet zo raar zijn. Nu had Knillis ook al terecht opgemerkt dat meloenen in ons klimaat lastig zijn. Nu moet ik er dan óók wel weer bij zeggen dat de gehele plant inmiddels vele meters in beslag neemt door de hele tuin heen, en dat dit de enige vrucht is die is "gelukt", de andere zijn allemaal afgestorven.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Het zou toch echt een pompoen moeten zijn.... :???:

[IMG]https://www.whataboutwatermelon.com/wp- ... umpkin.JPG[/IMG]
greyde

Bericht door greyde »

Google maar op groene pompoen en dan op afbeeldingen en daar zie je een aantal plaatjes die op jouw "pompoe"n/watermeloen" lijken.
Denk ook echt dat het een pompoen is.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Toch bijzonder, want ik heb oranje pompoenen gezaaid.... ;) Vandaar de verwarring! Maar ik wacht het af, wellicht verkleurt hij nog! En misschien zat er een verkeerd zaadje in het zakje, kan ook nog!
Suzan

Dankbaarste plantje ter wereld

Bericht door Suzan »

Dankbaarste plantje ter wereld

Ik blijf maar grijnzen om m'n begonia's. Ze beginnen nu een beetje naar het einde toe te lopen, maar doen het nog steeds enthousiast.

Maar ik word dus nog regelmatig aangesproken door voorbijgangers die me complimenteren met die bloemenzee... En of ik ze volgend jaar weer doe.
Vooral mensen met honden, want die lopen toch minstens 1 keer per dag langs het huis.
En al maanden zie ik elke keer weer bewonderende, verbaasde en vrolijke gezichten als ze naar m'n huis kijken. :wauw:

Zo grappig om die gezichten steeds te zien vanachter m'n bureau. :cool:
Want ik zie de bloemen dan wel zelf alleen maar als ik ze water geef of thuis aan kom rijden, maar elke dag die blije mensen zien is genoeg.

Het is zo simpel om mensen blij te maken. :ja:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Helaas.... Aardappelziekte in de tomatenplanten! We (mijn tuingenoot en ik) hebben bijna alles moeten verwijderen, ik heb alleen nog wat cherryplantjes laten staan, omdat daar nog veel goede tomaatjes aan hangen. Helaas voor de oogst.....

Het mega naamloze ding gaat nu toch ineens oranje verkleuren! Dus òf hij is ook aangetast door welke ziekte dan ook, òf het is echt een uit de kluiten gegroeide oranje pompoen! :haha:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

:grrr::grrr::grrr:

En dan wordt gewoon je volledige zonnebloemplant gemolesteerd door de voorbijkomende jeugd. Wegrennende meisjes en een volledig op de grond afgebroken plant met zeker 30 bloemen en knoppen plat op de stoep. Kan hier zó slecht tegen!
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat ongelofelijk irritant (understatement) als zoiets gebeurt. Was het een onnadenkende actie van een stel pubers of echt opzettelijk vandalisme?

Ach, wat doet het er ook toe, de plant is gesloopt... :hmmm:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp