Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Pech voor Brammetje en een uitgeputte eend.......het gaat de goede kant op. :)

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Ach ventje toch.... :(

Hartverscheurend, zoiets. :aai:
eendje

Bericht door eendje »

Ik ga hem zo maar eens in de rolstoel naar de speeltuin duwen. Lekker schommelen (in zo'n grote ligschommel) in het zonnetje.
Heeft hij toch een beetje actie en een beetje zon op zijn gezicht. ;)
Hij komt zo weinig buiten, dat hij op Casper het vriendelijke spookje gaat lijken.....
Annejolein

Bericht door Annejolein »

[QUOTE=eendje;992578]Vanmorgen geprobeerd met Bram een rondje om ons huizenblok(je) te lopen en hij redde het niet. :(
Het deed hem veel pijn en op drie kwart zakte hij door zijn benen. Toen maar een huilend mannetje :huilen:naar huis gedragen......
Filmpje aan en met een dekentje op de bank.
Toen ging het wel weer, maar ik ben er nog verdrietig van hoe moeilijk het voor hem is. :([/QUOTE]

Ach wat een tegenslag :(

[IMG]http://i57.tinypic.com/250tuf4.jpg[/IMG]
eendje

Bericht door eendje »

Net geregeld dat hij op 5 december op school in zijn rolstoel rond gereden wordt naar de intocht van de Sint (gymzaal) en naar de ontmoeting met de Sint in het andere gebouw. Een klasgenoot bood zich heel lief aan als rolstoelduwer. ;)
Ook mag hij als één van de eersten zijn surprise uitpakken en gaat de juf regelen dat de surprise die hij gemaakt heeft ook vroeg uitgepakt wordt. Dit voor het geval hij het niet vol houdt die dag.

We hadden veeeeel liever dat het allemaal niet nodig was :(, maar toch lief dat er meegedacht en meegewerkt wordt om er voor hem ook een fijne dag van te maken. :)
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Wel warm dat men op school graag wil meewerken aan een zo goed mogelijk Sint Feest voor Bram...

Eendje, het valt allemaal niet mee met een langdurig ziek kind...:(
Hopelijk gaan jullie genieten van alle kleine, en misschien ook wel grote december vreugde momenten...:knuffel:
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ik kan me voorstellen dat je liever gewoon een gezonde Bram ziet genieten van het Sinterklaasfeest. Wel fijn dat er op school e.e.a. geregeld kan worden, zodat hij in elk geval niet alles hoeft te missen.

Lief van zijn klasgenoot om zich aan te bieden als duwer!
eendje

Bericht door eendje »

Bram is vanmiddag helemaal ingestort. Hij trekt het echt even niet meer. :(
Gelukkig kunnen we met enige spoed terecht bij de kinderarts (volgende week dinsdag).
Nog maar even uitzingen en dan verder kijken......
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Dikke knuffel voor Bram en natuurlijk ook voor pap, mam en grote broer. Moet voor jullie echt moeilijk zijn om Bram zo te zien.

Zou Bram het leuk vinden om nu en dan een kaartje te krijgen? Hoop in elk geval dat hij een beetje opknapt voor het Sint-gebeuren op school!
eendje

Bericht door eendje »

Ik denk het wel. :) Zet ik voor één keer ons adres maar hier. ;)
Leuk idee. :)
wilm

Bericht door wilm »

bram veel sterkte en ook voor zijn papa mama en thomas
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp