Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ervaringen open MRI, verzet naar 2 mei

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Tamaartje

Bericht door Tamaartje »

Succes vanavond!!
Billy

Bericht door Billy »

Thanks. De 'paniek' is nu toch wel toegeslagen haha :o.

Mijn lichaam en ik zijn het nooit eens. In mijn kop ben ik kalm en nuchter. Mijn lijf niet, warme rode kop, keel die dicht geknepen zit, snellere hartslag en buikpijn.

Als mijn lijf nu naar mij zou luisteren, zou dat helemaal niet nodig zijn :ogen:.

Nog 3 kwartier en de oxazepam mag ingenomen worden :yes:!
Billy

Bericht door Billy »

Taxi is er, tot morgen!!
Lucy

Bericht door Lucy »

Kreeg vanmorgen een telefoontje of ik vandaag om 11.00 uur kon komen voor de MRI ipv 29 mei

Er werd van te voren al geprikt zodat halverwege contrastvloeistof ingebracht kon worden.

Het liep als een speer, gelukkig bleef ikzelf rustig en ook dankzij mijn lieve man Marco die al die tijd mijn linker voet moest vasthouden anders raak ik in paniek ;)

Aanstaande dinsdagmiddag de uitslag.....spannend!
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Lekker zo last minute een paar weken eerder de MRI in, heb je ook ineens heel weinig tijd om je er druk om te maken. Wel fijn dat je lief er dan steeds bij blijft en je voet blijft vasthouden.

Weet nog dat mijn zus tijdens haar opname ivm een CVA een controle MRI moest laten maken en toen heb ik ook zo naast haar gezeten. Wist ze zeker dat er iemand was die het begreep als ze eruit wilde, want door de afasie kwam/komt ze niet goed uit haar woorden.

Tegenwoordig gaat ze wel weer alleen, maar nu gaat het ook weer een stuk beter, al heeft ze genoeg schade opgelopen helaas....
Billy

Bericht door Billy »

Lucy, wat knap van je!! Lijkt me idd ook wel zijn voordelen hebben zo last-minute. Fijn dat je lieve man er was om je te steunen.

Annick, wat lief dat jij je zus steunde!!

Ik heb weer eens helemaal niets van mijn familie gehoord :ogen:, dus ben dubbel zo blij met jullie allemaal :vriendjes:!! Jullie steun heeft me erg goed gedaan en me er doorheen geholpen. Zie ik jullie over een halfjaar weer hier :haha:?

De taxichauffeur was er gisteren ietsjes vroeger als gedacht, wat ook wel fijn was omdat in je eentje de paniek gekke dingen gaat doen :o.

Maar vroeg hem wel of ik nog 5 minuutjes kreeg, moest oa de hond nog voeren...

Hele leuk taxichauffeur, heb hem vaker. Meestal niets dan lachen, en nu ook!! Zeker toen we Mill binnenreden, en ze dat veranderd hadden in Milf had ik buikpijn van het lachen. Zat ondertussen ook al onder invloed van de oxazepam hihi.

Ben ook bijna 2x op mijn bek gegaan, door te struikelen over mijn rollator haha. Dus het werkte goed :cool:.

Mocht uiteindelijk naar binnen, maar mocht mijn BH en spijkerbroek aanhouden. Heb ik nog nooit gemogen, maar vond ik wel fijn.

Ik de MRI in, blijf ik 'hangen', ik denken dat mijn kont te dik is. Maar de MRI-man zei al meteen dat ik toch nog iets van ijzer had. Oops was mijn sleutelbos vergeten :stom:, had ook verwacht van broek te wisselen dus niet meer aangedacht.

Hij vond het gelukkig helemaal niet erg. En ik ging er weer opnieuw in.

Schrok wel heel erg van hoe dicht ik op het plafond lag :eek:. Heb nog nooit mijn ogen opengehouden... Maar kon natuurlijk alleen mijn ogen bewegen, maar zag wel veel ruimte en licht om me heen dus zo trok ik het toch.

Klaar en de MRI man vertelde dat hij de uitslag door zou sturen. Zei dat ik nog wel steeds MS zal hebben met een lach. Ja helaas wel zei hij ;).

En tegen half 11 was ik weer thuis.

Toen ik vanochtend wakker werd en aan het 'plafond' dacht voelde ik meteen een lichte paniek. Dus volgende x weer met oxazepam, maar weet dat het dan dus wel goed te doen is!
Tamaartje

Bericht door Tamaartje »

Fijn dat het goed gegaan is.

Ben wel blij dat je zegt dat je het "plafond" zo dichtbij vond.
Ik vond dat namelijk ook.

Had het idee dat ik veel dichter op het "plafond" lag dan in de wc rol.
Billy

Bericht door Billy »

In de wc-rol zou ik dus niet weten. Maar ik zei dat wel tegen de MRI-man, hij heeft het toen wel uitgelegd maar dat weet ik niet meer :haha:...
Roely

Bericht door Roely »

hé stufklantje ben je alweer in de echt wereld belandt of zit je nog te flippen van die pilletjes :D
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

fijn dat het goed gegaan is! :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp